ברבקטו לכלבים | כדור נגד פרעושים וקרציות | החל מ-105 ש"ח מחנות אמינה בחו"ל

המילה האחרונה במלחמה בקרציות ובפרעושים שאלפי בעלי כלבים בישראל כבר לא יכולים בלעדיה

כדורים נגד קרציות ופרעושים שכלבים אוהבים ומעניקה עד 12 שבועות (שלושה חודשים) של הגנה ממזיקים – בלי עקיצות ובלי גירודים.

שימו לב לקופונים המופיעים באתר הרכישה – הם יכולים לחסוך לכם עוד כסף!

105.00

שתפו

טבליית ברבקטו – כדור נגד קרציות ופרעושים, שאלפי בעלי כלבים בישראל כבר לא יכולים בלעדיו. מדובר בכדור נגד פרעושים שמעניק עד שלושה חודשים של שקט לכלב שלך.

מה זה ברבקטו?

כדורים נגד קרציות ופרעושים, שמעניקים לכלבים חופש מפרעושים למשך כשלושה חודשים. החומר הפעיל בכדור מתפזר בכל הגוף והורג את המזיקים השונים. מבחינת הפרעושים, הקרציות ומזיקים נוספים, גובה ברבקטו מחיר כבד. הם עשויים לתת "ביס" קטן לכלב שלכם, אך זה יעלה להם בחייהם. ברבקטו לכלבים מסייע להם לעבור את הקיץ והאביב בשלום, בלי עקיצות מיותרות.
החומר הפעיל בטבליה פועל במהירות עד כדי כך שה"ביס" הזה כל-כך קטן וקצר, עד שהמזיקים אפילו לא מספיקים להעביר מחלות שונות שהיו מגיעות לכתב אם לא היה משתמש בכדור הזה.

האם הכדור הזה בטוח?

וטרינרים רבים ממליצים לבעלי הכלבים על טבליית ברבקטו. השילוב של היעילות של הכדור בהרחקת קרציות ופרעושים מהכלב, יחד עם המספר הנמוך מאוד של תופעות לוואי – מעניק לבעלי הכלבים ביטחון בטבליה, והכלבים זוכים לחופש מגירודים. מומלץ להתייעץ עם וטרינר לפני מתן הכדור או תכשירים רפואיים אחרים לבעלי חיים.
  • ברבקטו בטוח לשימוש בגורים בני 8 שבועות ומעלה.
  • ברבקטו בטוח לשימוש בכלבות בהריון.
  • הטבליה בטוחה לשימוש בכלבות מניקות.
(על פי דיווחי היצרן).

האם בטוח לרכוש מהאינטרנט?

בישראל ניתן לרכוש את הכדור רק אצל וטרינרים. לעומת זאת, בגלל רגולציה שונה, במדינות שונות ניתן לרכוש את הכדור בחנויות שונות. החנות שאנו מפנים אליה זכתה לאלפי ביקורות מרחבי העולם, וגם מישראל. אנחנו וחברים נוספים בקבוצת הפייסבוק "להיות הורים לכלבים" קונים בחנות הזו שוב ושוב. כדאי לבצע את הרכישה כשלושה שבועות לפני שהכלב צריך לקבל את הכדור, כדי למנוע עוגמת נפש בשל עיכובים במשלוח מחו"ל.

כדור נגד פרעושים ברבקטו מחיר:

לכלב זעיר (2-4.5 ק"ג): ב-111 ש"ח במקום 215 ש"ח בארץ. לכלב קטן (4.5-10 ק"ג): ב-119 ש"ח במקום 229 ש"ח בארץ. לכלב בינוני (10-20 ק"ג): ב-139 ש"ח במקום 242 ש"ח בארץ. לכלב גדול (20-40 ק"ג): ב-152 ש"ח במקום 264 ש"ח בארץ. לכלב ענק (40-56): ב-163 ש"ח במקום ב-294 ש"ח בארץ.

כיצד משתמשים בכדור ברבקטו:

לאחר רכישת כדור נגד קרציות ברבקטו לכלב לפי המשקל שלו, יש לתת לו אותו דרך הפה. הכלב ילעס ויבלע את הטבליה, ולאחר כמה שעות החומר הפעיל יתחיל בפעולה. שימו לב לקופונים המופיעים באתר הרכישה – הם יכולים לחסוך לכם עוד כסף!

מידע נוסף על החומר הפעיל שנמצא בתוך ברבקטו – פלורלנר:

מספר IUPAC‏:
 4-[(5R/S)-5-(3,5-Dichlorophenyl)-4,5-dihydro-5-trifluoromethyl-1,2-oxazol-3-yl]-N-[2-oxo-2-(2,2,2-trifluoroethylamino)ethyl]-o-toluamide
נוסחה:
 C22H17Cl2F6N3O3
מסה מולרית:
 556.29 g/mol

כדאי לדעת:

יש מי שקורא לכדור פרבקטו, אך חשוב לדעת שהשם האמיתי הוא עם ב' בהתחלה.  

שאלות נפוצות על כדור נגד פרעושים וקרציות ברבקטו

כן. ברבקטו נבדק ואושר לשימוש על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA), והוא מומלץ על ידי אלפי וטרינרים בישראל ובעולם.

הטבליה בטוחה לשימוש בכלבים ששוקלים 1.2 ק"ג ומעלה, ובגורים בני 6 חודשים ויותר. 

טבליית ברבקטו היא היחידה שמעניקה 12 שבועות של שקט מפרעושים וקרציות. מדובר על טווח זמן גדול פי 3 מתכשירי הדברה אחרים לכלבים. 

הטבלייה מתחילה להרוג פרעושים בתוך שעתיים מרגע שהכלב נוטל את הטבלייה. 

החומר הפעיל הורג קרציות בתוך 12 שעות מהרגע שבו הכלב קיבל ברבקטו. 

טבליית ברבקטו יעילה במניעת פרעושים ובקטל קרציות במשך 12 שבועות. 

הרבה בעלי כלבים שואלים את עצמם כל כמה זמן נותנים ברבקטו. כדאי לדעת שעל פי הוראות היצרן, כדור ברבקטו צריך להספיק לתקופה של כ-3 חודשים בלי פרעושים וקרציות