נעקצו בתרמית גורי הביגל: "מדובר בחבורה שרק מנסה לעקוץ"

שתי אחיות התפתו למודעה על גורי ביגל שמועמדים להמתה, ונעקצו ב-300 דולר
תרמית גורי הביגל

תרמית גורי הביגל שמיועדים להמתה נחשפת. התכנית "חי בלילה" ראיינה אתמול (רביעי) שתי אחיות שנפלו בעוקץ הגורים והפסידו 300 דולר. האחיות, ליזה ומריה קפלן אמרו למנחה התכנית נדב בורנשטיין כי הן רצו לאמץ דווקא כלב מסוג ביגל, והתפתו להיענות למודעה בגלל המחיר הגבוה שדורשים מוכרי כלבים מהגזע הזה.

"הוא סיפר שהוא ישראלי לשעבר שגר בקפריסין, ומעדיף למסור את הכלבים למשפחה ישראלית". סיפרו האחיות והוסיפו כי הנוכל אמר שהגורים למסירה, אך הן צריכות לשלם על המשלוח: "הוא ביקש 300 דולר כדי שהגור יגיע אלי".

שתי האחיות שילמו את הסכום בדואר, ואף קיבלו מהנוכל אישור הזמנה – ותאריך מדויק שבו הגור אמור להגיע אליהן. עם זאת, לאחר מכן העניינים החלו להסתבך. הנוכל טען שהוא עשה טעות במשלוח, וכי הוא צריך מהן עוד כסף כדי לתקן את הטעות.

הפעם סירבו ליזה ומריה לשלם, והנוכל האלמוני איים שיפרסם כי השתיים מתעללות בבעלי חיים. "הבנו שמדובר בחבורה מיומנת שמנסה רק לעקוץ אנשים", סיכמו.

רבים מאיתנו נתקלו בשבוע האחרון לפחות פעם אחת בפוסט שקורא לאמץ כלבי ביגל מהצפון, שמיועדים להמתה. קבוצות הפייסבוק של קהילות אוהבי הכלבים התמלאו בהודעות האלה, שנשלחו גם בקבוצות רבות בוואטסאפ.

גולשים רבים הזהירו כי מדובר בעוקץ, אך כנראה שהאזהרה לא הגיעה לכולם. אחד הגולשים טוען שמדובר בתרמית שנמשכת כבר כמה חודשים. לדבריו, הנוכלים מנסים לעבוד על אוהבי כלבים וטוענים שהם עובדי או"ם שנמצאים בחו"ל וזקוקים לכסף כדי להעביר את גורי הכלבים לישראל.


כתבות אחרונות:


לדבריו, השיחה שנערכה בהתכתבות הייתה רצופה בטעויות באנגלית, ונראה כאילו הצד השני נעזר בתוכנות לתרגום כגון Google translate.

בנוסף, חיפוש של התמונה שמצורפת להודעות, ובה נראים גורי הביגל, חושפת כי התמונה מפורסמת כבר כמה ימים, ובעיקר באתרים ברוסית. שם נטען כי מדובר בגורים של מסטיף טיבטי, שלא מצאו בית והם מיועדים להמתה. נראה שמישהו החליט לייבא את התרמית הזאת לארץ, ואף צירף מספר טלפון מקומי.

מערכת מגזין כלבים ניסתה ליצור קשר בטלפון המפורסם, אך השיחות וההודעות שלנו לא זכו למענה.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני