וושינגטון עורכת ניסויים "אכזריים ולא יעילים" בכלבים

וושינגטון עורכת ניסויים בכלבים, הכוללים ניתוחי לב ושדרה, בטענה שהם יכולים להביא לפריצת דרך בטיפול בחיילים לשעבר שסובלים מבעיות לב, גב או מבעיות נשימה.
חדר ניסויים בכלבים

המבקר הכללי במשרד לענייני חיילים משוחררים בארצות הברית פתח בחקירת ניסוי בכלבים שערך המשרד, וגרם למותם של כמה כלבים. החקירה נפתחת במקביל לדרישה המחודשת של בכירים בוושינגטון להפסיק את הניסויים.
המבקר, מייקל מיסל פנה למחוקקים במכתב בו הוא ציין כי הוא בודק אם המשרד המשיך את הניסוי בניגוד לחוק שעבר בשנה שעברה, והגביל את הניסויים בכלבים.

החקירה נפתחת במקביל לכך שכמה עשרות מחוקקים בארצות הברית שיגרו ביום שני מכתב לשר האחראי על ענייני החיילים המשוחררים, רוברט וילקי, בדרישה שיעצור את הניסויים עד לפרסום בדיקה של האקדמיה הלאומית למדעים לגבי הצורך בשימוש בכלבים בניסויים כאלה בכלל. יותר מחמישים חברי קונגרס משתי המפלגות – הדמוקרטית והרפובליקנית – חתמו על הצעת חוק שתשים סוף לניסויים האלה.

המשרד לענייני חיילים משוחררים עורך כיום ניסויים בבעלי חיים, הכוללים ניתוחי לב ושדרה. המשרד טוען כי הניסויים האלה יכולים להביא לפריצת דרך בטיפול בחיילים לשעבר שסובלים מבעיות לב, גב או מבעיות נשימה.
עם זאת, רבים במערכת הפוליטית מציינים כי עד כה הניסויים האלה לא הביאו לפריצת דרך במשך שנים ארוכות, וישנה אפשרות להחליף את הניסויים האלה במודלים ממוחשבים.

כתבות נוספות:

"הטכנולוגיה מתקדמת הרבה יותר מהר מאשר תהליכים ממשלתיים, ובגלל זה המשרד מתעלם מטכנולוגיות שיכולות להחליף את הניסויים הכואבים בבעלי חיים. זה מטופש", אמר חבר הקונגרס בריאן מאסט מפלורידה. מאסט, בוגר צבא גם הוא, אמר כי הוא מבין את שני הצדדים היטב. "אבל עבורי, אני חושב שהלכנו צעד אחד יותר מדי עבור גיבורי הצבא שלנו".

אחת מהתומכות הגדולות בחקיקה שתפסיק את הניסויים בבעלי חיים היא לארה טראמפ, אשתו של אריק טראמפ – בנו של הנשיא ואחד מיועציו. היא כינתה את הניסויים "אכזריים ולא יעילים".

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני