שני כלבי האסקי פרצו לבית השכנים והרגו את שלושת הכלבים שלהם

בני משפחת אקוסטה מהעיר פרזנו, קליפורניה, מתאבלים על מותם של שלושת הכלבים שלהם, לאחר שכלבי האסקי השייכים לשכן של המשפחה נכנסו לבית ותקפו את הכלבים.

הבעלים של ההאסקי מסר את הכלבים לרשויות והם נמצאים כעת בהסגר בעמותת "צער בעלי חיים" האמריקנית.
בני המשפחה האבלים טוענים שהזהירו שוב ושוב את השכנים כי הכלבים שלהם בורחים מהבית, אך הבעלים שלהם לא עשה דבר בנדון.

האירוע המזעזע התרחש ביום חמישי, והוא זעזע את סילביה אקוסטה עד עמקי נשמתה, שגילתה – בזמן שהיתה בעבודה – כי כלבי ההאסקי נכנסו לביתה באמצעות תיעוד של מצלמת אבטחה שהתקינה בביתה. היא מיהרה לביתה ואז התגלה בפניה האסון.

שלושת הכלבים שנהרגו

ממש צמוד לדלת הכניסה שכב אורליי, הכלב המבוגר יותר שלה, בן 12, ועליו סימני שיניים ודם. סילביה רצה פנימה כדי לראות מה מצבם של שני הכלבים האחרים שלה. בקומה התחתונה, בחדר השירותים, היא מצאה את נאש בן ה-11. "מצאתי אותו מאחורי השירותים. טמפרטורות הגוף שלו הייתה כל-כך קרה", סיפרה. היא עטפה אותו בשמיכה ורצה איתו במהירות למוקד החירום הווטרינרי, שם נאלצו אנשי הצוות לקבוע את מותו.

מיד לאחר מכן נסעה אקוסטה חזרה לביתה כדי לחפש את רופוס בן השמונה, שלא הצליחה לאתר עד אז. "מצאתי אותו מת בחצר האחורית שלנו. זה פשוט לא נתפס", אמרה.

הטרגדיה המיותרת והמזעזעת הזו יכולה הייתה להימנע, מכיוון שלדברי סילביה ובעלה דיוויד, בשנתיים האחרונות הם חזרו והתריעו על כך שההאסקים של השכן מטפסים מעל הגדר המשותפת של הבתים ונכנסים לשטח שלהם. "הזהרנו והתרענו המון פעמים. זה פשוט מתסכל", הוסיפה סילביה.

השכן בעל ההאסקים סירב להזדהות, אך סיפר לתקשורת המקומית כי הוא ידע על הבעיה של הכלבים שלו. "יש להם בעיה בקטע הזה, ובחנו את המצב. הבנתי שפעם אחת אחד מהם קפץ על הפח ומעל הגדר.. אני מאוד מאוד מצטער".
משפחת אקוסטיה הודיעה כי היא שוקלת לפתוח בהליכים משפטיים.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני