גררה כלב כשרכבה על קורקינט – ועלולה להיכנס לכלא

גוררת כלב על קורקינט

אישה שגררה כלב בזמן שרכבה על קורקינט חשמלי בשבוע שעבר איבדה את עבודתה והיא עשויה לרצות עונש מאסר ממושך ולשלם קנס כבד. ביום רביעי הוגשה תלונה רשמית נגד איליין רוזה, בת 39 מבייקרספילד, קליפורניה, לאחר שתועדה בתחילת השנה גוררת כלב קטן בזמן שהיא רוכבת במהירות.

הסרטון בו נראית רוזה גוררת את הכלב המסכן הפך ויראלי ברשתות החברתיות, והיא איבדה את עבודתה כפסיכולוגית בכלא. למרות זאת, רק ביום שישי היא הסגירה עצמה למשטרה, לאחר שהוגש נגדה כתב אישום.

תוכן גרפי

רוזה מואשמת בהתעללות ובהזנחת בעל חיים, והיא עשויה למצוא את עצמה בכלא למשך שלוש שנים, ולשלם קנס בגובה של עשרים אלף דולר.


כתבות נוספות


עורך דינה של רוזה, בו קניג, פרסם הודעה ולפיה הנאשמת תשתף פעולה באופן מלא עם רשויות החוק. לאחר שהסגירה עצמה שוחררה רוזה בערבות.

מהמשטרה נודע כי רוזה אינה הבעלים של הכלב, שמאז המקרה כבר הוחזר לבעליו וקיבל טיפול רפואי.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני