כלבה עם שיניים במקום אוזן זכתה לבית חם בזכות אישה מדהימה

כלבה ייחודית מאוד, עם סוג של פה במקום אוזן, זכתה לבית אוהב הודות לאישה אחת שהחליטה לאמץ אותה למרות מבנה הראש השונה.

טוד, כלבה בת חמש נמצאה ברחובות אוקלהומה, ארצות הברית, כאשר היא סובלת מפגם בראשה – במקום שבו האוזן הימנית שלה, יש שיניים וחניכיים.

הת'ר הרננדז, הבעלים של מקלט בעלי החיים המקומי Mutt Misfits Animal Rescue Society, אימצה את הכלבה המיוחדת בעצמה בגלל שהקשר שלה איתה ועם משפחתה "היה פשוט מיידי".

"הבנו מיד שהיא שונה", סיפרה הרננדז, "כמובן גם בגלל איך שהיא נראית, אבל גם בזכות האישיות שלה והקשר שלה אלי ואל משפחתי. זה פשוט היה מיידי".

העיוות בפניה של טוד גורם לה גם לבעיות שמיעה וראייה, הוסיפה מנהלת מקלט החיות. "היינו בהלם כאשר ראינו את זה בפעם הראשונה", אמרה הרננדז כשהיא התייחסה לפיה השני, "זה כמו משהו מסרט של מדע בדיוני".

השיניים שמבצבצות מצד ראשה של טוד מחוברות אל הגולגולת, ולכן לא ניתן להסיר אותן. רופא וטרינר אמר להרננדז כי הסיבה לעיוות בפניה נגרם ככל הנראה בגלל שהיא ספגה גור תאום בזמן שהייתה בבטן של אמה.

הפנים המשונות של טוד לא הפריעו להרננדז להעניק לה המון אהבה. "היא מיוחדת", אמרה, "היא אחת למיליון".

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני