אסון בצפון הארץ: כלב תוקף הרג שני כלבים ופצע שישה; נתפס ונבדק לכלבת

כלב לא מזוהה תקף כמה כלבים ביישוב גן-נר. 2 נהרגו ו-4 נפצעו. הכלב נתפס והועבר להסגר ולבדיקות
הכלב התוקף ביישוב גן-נר

שני כלבים נהרגו ועוד שישה נפצעו ביישוב גן-נר שבמועצה האזורית גלבוע, במהלך תקיפה של כלב לא מזוהה אתמול (ראשון). מהמועצה האזורית נמסר כי הכלב התוקף נלכד על ידי השירותים הווטרינרים, והוא מוחזק בכלביית לזיהוי ולבחינת עברו הרפואי.

המועצה קוראת לכל מי שבא במגע עם הכלב לפנות מיד למשרד הבריאות בעפולה (טלפון: 04-6099000) לאחר שעות העבודה ובמהלך סוף השבוע יש לפנות לחדר מיון בביה"ח.

כתבות נוספות:

בהודעת מועצת המועצה האזורית, שפורסמה בעמוד הפייסבוק שלה, נמסר כי ווטרינר המועצה, ד"ר שי רודריג, קורא לבעלי הכלבים שנפגעו, או כלבים שייתכן ובאו במגע עם הכלב התוקף, לפנות לווטרינר כדי לקבל טיפול רפואי וחיסון.

עוד נמסר כי במידה והכלב יימצא כחולה בכלבת, תוציא המועצה הודעה נוספת.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני