השחקנית גלן קלוז הביאה את הכלב שלה, פיפ, לטקס פרסי קולנוע – וזה מהמם

גלן קלוז הביאה את הכלב שלה, פיפ, לטקס פרסי קולנוע, והוא גנב לה, ולכל שאר הסלבס, את ההצגה
גלן קלוז ופיפ הכלב

בדרך כלל, סלב רגילים להיות במרכז העניינים, שכל העיניים והמצלמות עליהם – במיוחד על השטיח האדום. למרות זאת, מישהו אחר, פחות מפורסם, גנב את הפוקוס בטקס פרסי Independent Spirit שנערך בשבת בארצות הברית.

השחקנית המפורסמת גלן קלוז הביאה את הכלב שלה, פיפ, לטקס, ממש כמו שהרבה אוהבי כלבים לוקחים את החברים הטובים ביותר שלהם לעבודה. פיפ השתתף בראיונות שהעניקה הכוכבת, ואף צעד איתה על השטיח האדום.

הכתבים והצלמים לא יכלו להתעלם מכלב החמוד, שהתנהג מאוד יפה בהתאם לכללי האירוע, והיה צמוד לקלוז במהלך כל הערב. הוא גם נהנה מליטופים מדי פעם משאר האורחים.

הרגע החמוד ביותר באותו ערב היה כשקלוז עלתה לבמה לקבלת תואר השחקנית הראשית הטובה ביותר על תפקידה בסדרה "האישה". כמובן, שפיפ לא נותר מאחור ועלה עם השחקנית המפורסמת לבמה.

כתבות נוספות:

"אני מקווה שלא אכפת לכם שפיפ בא לכאן יחד איתי, הוא הדייט שלי", אמרה קלוז לקהל. בזמן שקלוז אמרה את מילות התודה שלה על הזכייה, פיפ גנב את ההצגה כשהתגלגל על גבו, וגנב את הפוקוס – ואת הצילומים – מהשחקנית.

"מה יותר טוב מזה?", שאלה קלוז כשהיא מתייחסת לפיפ הכלב החמוד, "הבאתי אותו במיוחד בשביל זה".

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני