ארה"ב: כלב נהרג ואישה נפצעה בתקיפה של שני כלבים משוחררים

שני כלבים משוחררים תקפו אישה שטיילה עם הכלבים שלה ברחוב. הבעלים של הכלבים התוקפים מסר אותם לשירות הווטרינרי וטען כי מעולם לא היו תוקפניים
כלב תוקף

משטרת גיינסוויל, פלורידה, אישרה כי שני כלבים תקפו אישה שטיילה עם הכלבים שלה ברחוב שלשום (שני). האישה סיפרה למשטרה כי היא שמעה את הכלבים נוהמים מאחוריה, אז היא אספה את הכלבים שלה והחלה לצעוד מהמקום בזהירות.

בשלב הזה זינקו שני הכלבים והחלו לתקוף את הכלבים שלה. השניים גם גרמו לפציעה של האישה וגרמו לה לחתכים עמוקים בראשה ובפניה, סימני נשיכה עמוקים בשתי ידיה וייתכן כי הכלבים אף שברו את זרועה.

כתבות נוספות:

מהמשטרה המקומית נמסר כי באירוע נהרג אחד מכלביה. מי שדיווח על האירוע למשטרה היה שכן שראה את התקיפה במקרה.

המשטרה הוסיפה כי בעל הכלבים התוקפים העביר אותם לשירותים הווטרינריים. הוא סיפר לשוטרים כי הכלבים שלו מעולם לא היו תוקפניים כלפי אף חיה. גם גופת הכלב שנהרג באירוע האלים הועברה לשם.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני