ארבעה טיפים לקשר מעולה עם הכלב מהמומחה לקשרי בני אדם-בעלי חיים

עם כמה שאנחנו אוהבים את הכלבים שלנו, לא תמיד הם מבינים כשאנחנו אומרים להם "אני אוהב אותך". הטיפים האלה יעזרו לכם "לדבר" בשפה שהם מבינים, כדי לחזק את הקשר איתם
אדם מחבק כלב קטן

בכל יום ויום אנחנו רוצים להגיד לכלבים שלנו שאנחנו אוהבים אותם וכמה הם יקרים לנו. לצערינו, למרות שמדובר בידידים הטובים ביותר שלנו, הם לא תמיד מבינים מה שאנחנו אומרים להם – אבל הם בהחלט יכולים להרגיש שאנחנו אוהבים אותם!

כדי ללמוד איך להגיד לכלב "אני אוהב אותך" בדרך שהוא יבין, בעלי כלבים רבים פונים אל ד"ר פיל טדצקי, מומחה לקשרי אדם-בעל חיים, והמנהל של המוסד לקשרי אדם ובעלי חיים באוניברסיטת דנבר.

טדצקי מקדיש את חייו לחקר הקשר שבין בני אדם לחיות, ומנסה להבין כיצד ניתן לחזק את הקשרים האלה. במשך יותר מעשרים השנים בהן הוא מנהל את המכון, טדצקי למד כמה דברים מאוד מעניינים בנוגע לדרך שבה כלבים מתקשרים זה עם זה, ועל הדרך הוא למד גם כיצד אנחנו יכולים שפר את התקשורת שלנו איתם.

להגיד "אני אוהב אותך זה לא מספיק"

הנה כמה טיפים שמעניק טדצקי לבעלי כלבים שרוצים קשר חם יותר עם החבר הטוב ביותר:

שחקו עם הכלבים

via GIPHY

כלבים מבטאים את עצמם טוב, ובזכות זה אוהבי כלבים רבים יודעים מה הכלבים שלהם רוצים. כך לדוגמא, כלב ש"משתחווה", ירצה פעמים רבות פשוט לשחק איתכם. אם הוא מזמין אתכם – כדאי שתענו בחיוב להזמנה, ותקדישו לו זמן משחק. זה הזמן אגב להפסיק עם הפלאפונים ולהתחיל לזוז קצת.

לקקו את הכלב שלכם

טוב, אולי אל תלקקו, אבל אתם בהחלט יכולים לנשק אותו. מהרגע שכלבים נולדים, האמא שלהם מלקקת אותם הרבה ונוגעת בהם כדי לנקות ולהרגיע אותם. אם תחקו את התנועות האמהיות האלה, תרחרחו את הכלבלב שלהם ותנשקו אותו – זה יעזור לו להרגיש אהוב ממש כמו אחרי שאמא שלו המליטה אותו.

כתבות נוספות:

השתמשו בכל הגוף כדי לדבר איתם

נכון, כלבים לא באמת מבינים מילים, אבל את התנועות שלנו והטונים הם יודעים לפרש. כלבים נעזרים בעיניים, בפה, בזנב, בגפיים, בצורת העמידה, בקולות ובעזרים נוספים כדי להביע את עצמם. בני אדם מבינים יותר ויותר את "שפת הכלבים", ובתמורה גם הכלבים מתחילים יותר ויותר ולהבין את שפת האדם, אכל עדיין אפשר להקל עליהם.

כבדו את העובדה שיש דברים שהוא לא אוהב

ממש כמו בני אדם, גם בעולם הכלבים הסכמה היא דבר חשוב מאוד. לזהות מה הם אוהבים וכיצד הם אומרים לנו "לא" הוא צעד חשוב בדרך לקשר טוב עם כלבים. יכול להיות שכדי להתחבב עליכם, הכלבים שלכם יסכימו לעשות כל מיני דברים שהם פחות אוהבים, אבל הם לא יעשו זאת בשמחה.

via GIPHY

במידה ואנחנו מתעלמים מהסימנים האלה, הכלבים יבינו בסופו של דבר שאנחנו לא מכבדים אותם ולא קשובים להם.
יכול להיות שהם לא אוהבים שאנחנו מחבקים חזק, או מלבישים אותם בבגדים משונים (מישהו אמר פורים?). לפעמים הם גם לא אוהבים שילדים קטנים משגעים אותם.

אז בשורה התחתונה, כלבים רוצים שנשים לב אליהם. הם רוצים לשחק איתנו והם אומרים לנו מה הם אוהבים ולא אוהבים לעשות. אנחנו רק צריכים לשים לב אליהם.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

איך נותנים ברבקטו

איך נותנים ברבקטו?

כאן תגלו בדיוק איך נותנים ברבקטו לכלב, בין אם מדובר בטבליית לעיסה ובין אם מדובר באמפולה

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני