3 גאדג'טים שישנו לכלב שלכם את החיים

אנחנו כבר בשנת 2019, והגיע הזמן שגם הכלבים שלנו יצרפו לגל הגאדג'טים שסוחף את כולנו. אספנו עבורכם כמה דברים שיגרמו לכלבים שלכם להיות הכי מגניבים בגינה, או שסתם תוכלו להתלהב שקניתם להם גאדג'ט נחמד
Furbo

אנחנו כבר בשנת 2022, והגיע הזמן שגם הכלבים שלנו יצרפו לגל הגאדג'טים שסוחף את כולנו. אספנו עבורכם כמה דברים שיגרמו לכלבים שלכם להיות הכי מגניבים בגינה, או שסתם תוכלו להתלהב שקניתם להם גאדג'ט נחמד.

שעונים חכמים הם ה-דבר בעולם הגאדג'טים, ושעון שרק מראה את השעה הוא כבר ממש לא לעניין. עכשיו גם לכלבים יש "שעון חכם" משהם. LINK AKC הוא קולר חכם שאמנם נראה כמו קולר רגיל, אבל יש לו כמה אפשרויות מגניבות. דבר ראשון, יש בו מקלט GPS כדי שתמיד תוכלו לדעת איפה הכלב שלכם, גם אם הוא ברח מהבית.

בנוסף, הקולר המשוכלל עוקב אחר הפעילות שלו, ויכול לתת לכם המלצות בריאות במידה והכלב שלכם, איך לומר, בטטה שלא זז מספיק. המכשיר מגיע עם אפליקציה יעודית שמאפשר לבעלים לראות כמה פעילות עשה הכלב שלהם, והאם הוא עומד בדרישות שמתאימות לגיל, לגזע וגודל שלו.

LINK AKC

מחיר רגיל: 129$
מחיר מבצע: 99$ – להשיג כאן.

רוצים לדעת מה הכלב שלכם עושה כשאתם לא נמצאים בבית? עם המצלמה הביתית Eufy Indoor Cam תוכלו לראות את הכלב דרך הסמארטפון שלכם, ואפילו לדבר איתו.

Eufy Indoor Cam משדרת באיכות מדהימה של 2K, והיא פועלת בצורה חכמה מאוד: היא מזהה תנועות ורעשים, וכך יודעת מתי לצלם ומתי אפשר לנוח (ולחסוך נתונים).

המצלמה הזאת מומלצת מאוד בתור מצלמה לכלב והמון בעלי ובעלות כלבים בכל רחבי העולם נהנים ממנה.

מצלמה לכלב
מצלמה לכלב

מחיר: 175 שקלים בלבד.
להשיג כאן

הכלב שלכם משתעמם כשאתם לא בבית? הוא רוצה שתשחקו איתו אבל אתם ממש עייפים? המכשיר הזה מאפשר לכלבים לשחק לבד – בלי שתצטרכו להתערב. ה- iFetch פותח כדי להקל על הכלבים בזמן שהם רחוקים מהחברים הכי טובים שלהם, ולאפשר להם לשחק גם כשאין אף באזור.

כתבות נוספות:

ה- iFetch נועד להשליך כדורים, והכלב צריך להביא אותם, להכניס למכשיר ואז הוא יוכל להמשיך לשחק. ניתן לכוון את המרחק הרצוי שאליו ישליך המכשיר את הכדורים – 3 מטר, 6 או 9 מטר. הגאדג'ט הזה פועל גם בתוך הבית וגם בחוץ, ויכול להתחבר לרשת החשמל או לעבוד על סוללות.

iFetch

מחיר – 115$, מחיר מבצע: 105$ – להשיג כאן.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני