מזעזע: דקר את הכלב שלו מאה פעמים וזרק את גופתו בפח האשפה

צעיר אמריקני דקר את הכלב שלו מאה פעמים והשליך את גופתו בפח אשפה. כך עולה מכתב אישום שהוגש נגד ג'ייקוב בושקין, בן 29 מסקוטסדייל, פרבר של פיניקס. הוא מואשם בהריגת הכלב, גולדן רטריבר בן 4. את גופת הכלב מצאו בני משפחתו
ג'ייקוב בושקין

צעיר אמריקני דקר את הכלב שלו מאה פעמים והשליך את גופתו בפח אשפה. כך עולה מכתב אישום שהוגש נגד ג'ייקוב בושקין, בן 29 מסקוטסדייל, פרבר של פיניקס. הוא מואשם בהריגת הכלב, גולדן רטריבר בן 4. את גופת הכלב מצאו בני משפחתו.

הנאשם נעצר ביום חמישי בחשד להרג כלב השירות ובהתעללות בבעלי חיים. על פי הודעת המשטרה, הוא סירב לענות לשאלות החוקרים, ובושקין נעצר במשרדו של עורך דינו, ריאן טייט.

עוד עולה מהודעת המשטרה כי ניתוח לאחר המוות שבוצע בגופת הכלב גילה כי הכלב נדקר יותר ממאה פעמים. רופא וטרינר אמר כי גרונו של הכלב שוסף.

בוקשין נמצא במעצר וממתין לפתיחת המשפט בעניינו.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני