ארה"ב: כלב והבעלים שלו נתקעו חמישה ימים במכונית בגלל שלג כבד

השניים נמצאו על ידי רכב מיוחד לנסיעה בשלג בדרך שירות של יער גדול. כך הודיע משרד השריף המקומי. אנשי החילוץ נעזרו בחתול שלג כדי להגיע אל הכלב ובעליו. בכל הימים האלה, הם אכלו רוטב של טאקו שהיה במכונית
אלי תקוע בשלג (צילום: פייסבוק)

תושב אורגון, ארצות הברית, חולץ יחד עם כלבו לאחר שהיו תקועים במכונית חמישה ימים בגלל שלג כבד שירד באזור. ג'רמי טיילור, 36, וכלבו אלי, נתקעו ברכב ביום שעבר, ונמצאו בריאים, שלמים ורעבים רק ביום שישי האחרון.

השניים נמצאו על ידי רכב מיוחד לנסיעה בשלג בדרך שירות של יער גדול. כך הודיע משרד השריף המקומי. אנשי החילוץ נעזרו בחתול שלג כדי להגיע אל הכלב ובעליו. בכל הימים האלה, הם אכלו רוטב של טאקו שהיה במכונית.

שרד חמישה ימים על רוטב טאקו. אלי (צילום: פייסבוק)

לאחר שהבין שלא יוכל להמשיך בנסיעה ביום ראשון, ניסה טיילור לישון במכונית מתוך תקווה שיוכל להמשיך בנסיעה למחרת. למרות זאת, בבוקר שאחרי הוא התעורר וגילה כי עוד שלג כיסה את המכונית, וכי הוא לא יכול להתקדם בנסיעה, או לחזור לאחור.



כמות השלג שירדה באזור אורגון הייתה היסטורית, והוא נערם לגובה של יותר מחצי מטר בכמה מקומות. זו הייתה סופת השלג הקשה ביותר ב-118 השנים האחרונות.

כדי לשמור על חום הגוף, מדי פעם התניע טיילור את המנוע. לאחר שחולצו, כתב טיילור בפייסבוק: "תודה לכולם, אני ואלי בטוחים. אני מאוד מעריך את העזרה. הפעם היה לנו מזל, בואו לא נעשה את זה שוב".

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני