"האצבע ננעלה בפה שלה": צעירה מת"א נפצעה מנשיכה בגינת כלבים

כשגיל והילה נכנסו בשבוע שעבר לגינת הכלבים עם הכלב שלהם, הם לא חשבו שהם יסיימו את הערב במיון. ויש להם ביקורת חריפה על מאלפת כלבים, שלטענתם הכלבה שלה התחילה בתקיפה - ואז היא ברחה מהמקום: "היא יכלה לעזור יותר, זו הייתה סיטואציה מאוד קשה"
היד של הילה גינדי לאחר התקיפה (צילום: גיל בקר)

לפני שבוע נכנסו גיל בקר וחברתו הילה גינדי לגינת כלבים ביפו, כדי לשחק עם הכלב שלהם ולהוציא לו אנרגיות. לא היה להם מושג שאת הביקור הזה בגינת הכלבים הם יסיימו באשפוז בבית חולים, בניתוחים ובחשש גדול לבריאותה של גינדי.

הכל החל ברגע שהשניים הגיעו לגינה, שם ראו צעירה שמבלה עם הכלבה שלה, מגזע רוטוויילר. לדברי בקר, עוד לפני שהם נכנסו לגינה, פנתה אליהם הצעירה ושאלה אם הם "חייבים להיכנס". השניים השיבו שגם הם רוצים לשחרר את הכלב שלהם בגינה.

"הכלבה הזאת הייתה כלבת שמירה חמש שנים ואני הצלתי אותה", תיאר בקר למגזין כלבים את דבריה של הצעירה, "אני רק מבקשת שלא תשחררו אותו עד שהכלבה שלי מתעסקת בכדור, וכשהיא משחקת בכדור שום דבר לא יסיח את דעתה".

השניים נכנסו עם הכלב שלהם, ובהתאם לבקשת הצעירה, שיחררו אותו רק לאחר שאמרה להם. ברגע הראשון נראה היה שהכל מתנהל על מי מנוחות, אלא שלדברי בקר, לאחר זמן קצר הכלבה זינקה על הכלב של גיל וזוגתו.

"ניסינו להפריד", סיפר בקר על רגע התקיפה, והוסיף כי לדעתו בעלת הכלבה לא עשתה מספיק כדי להפריד בין הכלבים. "אני מרגיש שהיא יכלה לעזור יותר, בעיקר לאור העובדה שהיא מאלפת", אמר גיל, "אם לא אני, זה לא היה נגמר". במהלך האירוע ננשכה גינדי בידה.

היד של הילה גינדי לאחר התקיפה (צילום: גיל בקר)
היד של הילה גינדי לאחר התקיפה (צילום: גיל בקר)

"האצבע של בת זוגי ננעלה בפה של הכלבה, והיא לא הצליחה לשחרר את היד לשניות ארוכות מאוד". לאחר שגינדי הצליחה לשחרר את היד, הם גילו כי הזרת פונה לכיוון לא טבעי. "זה נראה היה כמו שבר פתוח. בסופו של דבר גילינו שמדובר בפריקה של הזרת, ולא בשבר, אבל הייתה פגיעה בעצב".

"התחלנו לצעוק 'תזמינו אמבולנס!'", סיפר בקר. לדבריו, בשלב הזה הצעירה הסתכלה להם בעיניים, פתחה את השער של גינת הכלבים וברחה מהמקום עם הכלבה שלה. הוא הוסיף כי היא סירבה לקחת אחריות על האירוע, והיא אינה מגיבה לפניות שלו.



"אנחנו בהלם מאוד גדול", המשיך, "אתה הולך לגינת הכלבים שמח וטוב לב כדי שהכלב יפגוש כלבים, ברוב הפעמים יש בעלים נחמדים, אבל זו הייתה סיטואציה מאוד קשה". השניים הזמינו אמבולנס שפינה את גינדי לבית החולים וולפסון בחולון. גיל החזיר את הכלב לביתם ונסע לבית החולים להיות עם זוגתו.

את הצעירה הוא איתר באמצעות פוסט בפייסבוק, בו הוא פרסם את האירוע המזעזע וביקש מחבריו לסייע באיתורה.

מקורביה של הצעירה מסרו למגזין כלבים כי הטענות שהעלו בני הזוג שקריות, "כפי שהתברר במשטרה". עוד נמסר כי בעוד שהצעירה דווקא שמרה על קשר עם בני הזוג והעבירה להם אישורי חיסונים – השניים לא ענו לבקשותיה וסירבו להעביר לה אישורים דומים בנוגע לכלב שלהם.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני