מזעזע: כלב האסקי נשך ילד בן 4, תלש את זרועו וכנראה אכל אותה

ארה"ב: ילד שככל הנראה רצה לשחק עם שני כלבים שהיו בחצר בית השכנים, הכניס את ידו דרך הגדר. אחד הכלבים תקף - ותלש אותה. החובשים לא הצליחו למצוא אותה, וככל הנראה הכלב בלע את היד
כלב האסקי

הרשויות ביוטה, ארצות הברית, דיווחו כי כלב האסקי תקף ילד בן 4, תלש לו את הזרוע ובלע אותה. על פי הדיווח, הילד רצה לשחק ביום ראשון עם שני כלבי ההאסקי של שכניו, ותחב את ידו דרך גדר הבית.

אחד הכלבים ניגש לילד, נשך את ידו וקרע אותה מהמקום – כשמונה סנטימטר מעל מפרק היד. כוחות החירום שהגיעו למקום מצאו את הכלב, אך לא הצליחו למצוא את ידו של הילד. "לא מצאנו את זה בחצר", אמר מפקד כוחות ההצלה של מחוז לייטון, ג'ייסון קוק, "אנחנו חוששים שהכלב אכל אותה". הוא הוסיף כי כוחות ההצלה חשבו בתחילה להרדים את הכלב כדי לאתר את היד, אך גורם רפואי הבהיר להם שגם אם היד תימצא במעיו של הכלב, לא ניתן יהיה להשתיל אותה חזרה בגופו של הילד.

צוותי רפואה סמוך למקום האירוע (צילום: מכבי האש של מחוז לייטון, יוטה)

הילד הועבר במסוק לבית חולים לילדים במצב קשה אך יציב. קוק אמר כי הוא אינו יודע אם הילד היה ימני, אך ברור לו שהוא יסתגל במהירות למצב החדש בשל גילו הצעיר.

רט ניקס, מנהל השירותים הווטרינריים המחוזי אמר כי ההאסקי יישאר בהסגר למשך עשרה ימים. בשלב זה עדיין לא ברור אם הכלב יורדם או שיוכנס לרשימת הכלבים המסוכנים, שכן זו הנשיכה הראשונה שלו. השירותים הווטרינריים מחזיקים גם בכלב השני שהיה בחצר, למרות שלא היה מעורב באירוע.



"אני חושב שזה אירוע שהתחיל ממשחק תמים של ילד עם כלבים. הם נמצאים בחצר הרבה פעמים, והילד כנראה כבר ראה אותם לא מעט פעמים. אולי הוא אפילו שיחק איתם בעבר", אמר קוק, "אך מסיבה שאינה ברורה, המשחק התמים הפך לאירוע טרגי".

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני