"כך נראית חמדנות": יותר מ-700 כלבים הוצלו ממטחנת גורים בארה"ב

ארגוני בעלי החיים נזקקו ליומיים שלמים כדי להוציא את כל הכלבים מהמתחם. הכלבים חיו בארגזים כל חייהם, ולא הלכו צעד מעולם
כלבים במטחנת גורים

יותר מ-700 כלבים נמצאו במטחנת גורים בדרום ג'ורג'יה, ארצות הברית, במצב של הזנחה פושעת ומזעזעת. לכלבים במקום לא היה מקום לישון בו מרוב הצפיפות, והם התרגלו לישון בעמידה. "כך נראית חמדנות טהורה", כתב ארגון Releash Atlanta, שמסייע לכלבים ומאתר בתים מאמצים עבורם.

הפרשה החלה בסוף החודש שעבר, כאשר מאות כלבים נמסרו על ידי המגדל שלהם למשרד החקלאות המקומי, לאחר שאנשי המשרד הגיעו למטחנת הגורים לביקורת. בעלי המטחנה, ריזון קרייג גריי, בן 58, אמר להם כי הוא זקוק לעזרה, וכי עליו להעביר להם את כל הכלבים שברשותו.

נמצא כיום בכלא. ריזון קרייג גריי (צילומים: עמוד הפייסבוק של
Releash Atlanta

השריף המקומי ציין כי צוותים רבים נאלצו להגיע למקום כדי לסייע בפינוי הגורים, והם עשו זאת במשך יומיים שלמים – כולל עבודה במהלך הלילות. הכלבים הועברו ליותר מעשרים ארגוני הצלה לבעלי חיים באזור.

ארגון בעלי החיים USA Rescue Team הודיע כי הוא הוביל את המבצע להוצאת הגורים מהמקום. "אין אדם או ארגון אחד שיכול לקחת קרדיט מלא על מציאת בתים חדשים לכלבים האלה", ציין הארגון בפייסבוק. "נדרשו המון אנשים וכולם פעלו יחד לאותה מטרה. הכלבים נמצאים במקום טוב יותר היום והלב שלנו מלא שמחה".

לאט לאט, עוד ועוד אנשים הבינו עד כמה היו קשים חייהם של הכלבים עד שהוצלו ממטחנת הגורים. "הם חיו בארגזים בכל חייהם – ארגזים על ארגזים. הפרווה שלהם סבוכה והם מלאים בצואה. רובם לא הלכו מעולם".

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני