הסיכוי השני של צ'אנס: כך הפך כלב נטוש לשריף בפלורידה

כלב שנמצא בחודש שעבר משוטט בפלורידה, כשפיו מודבק בסרט בידוד, קיבל הזדמנות שנייה ותפקיד חשוב מאוד. משרד השריף שהציל את הכלבלב החמוד החליט לאמץ אותו, ולהפוך אותו לשריף על ארבע

כלב שנמצא בחודש שעבר משוטט בפלורידה, כשפיו מודבק בסרט בידוד, קיבל הזדמנות שנייה ותפקיד חשוב מאוד. משרד השריף שהציל את הכלבלב החמוד החליט לאמץ אותו, ולהפוך אותו לשריף על ארבע.

צ'אנס, לפני חודש. עדיין לא ברור מי התעלל בו כך (צילום: משרד השריף)

משרד השריף של מחוז לי הודיע כי הוא "מינה את הכלב לסגן", שזכה לשם צ'אנס (סיכוי). "אחרי שהוסמך ביום חמישי האחרון, סגן צ'אנס להוט כבר ללכלך את הכפות שלו ולהיכנס לפעולה!" פרסם משרד השריף בעמוד הפייסבוק שלו.

צ'אנס, היום. "מלא אנרגיה, ולהוט לצאת לעבודה" (צילום: משרד השריף)

המשרד הוסיף כי צ'אנס מחלים היטב מההתעללות שעבר, ושבוע לאחר שנמצא מוזנח, מיובש ומדמם, הוא כבר היה "מלא באנרגיה". כעת הוא ישמש כדובר של “Pets on Patrol", מקלט מקומי לחיות מחמד. כמו כן, הסגן החדש קיבל משרד מיוחד משלו, ממש ליד השולחן של השריף קרמיין מרצנו, שאימץ אותו.

לדברי המשרד, כאשר נשאל כיצד היה היום הראשון שלו בעבודה, הוא ענה בפשטות: "האו האו". עדיין לא ברור מי התעלל בצ'אנס החמוד, והמשטרה עדיין מנסה לאתר אותו.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני