אסון בשחקים: כלב שהיה בתא המטען של טיסה ללוס אנג'לס נמצא מת לאחר הנחיתה

החברה ציינה כי הכלב הועבר לתא המטען על פי כל ההנחיות והנהלים, אך גורם פנימי טוען אחרת. אייר פראנס שלחה את גופת הכלב לנתיחה כדי לקבוע את סיבת המוות
מטוס של אייר פראנס

כלב שהיה תא המטען של מטוס אייר פראנס-KLM מאמסטרדם ללוס אנג'לס נמצא שלשום (שלישי) ללא רוח חיים לאחר הנחיתה. "הודענו לבעל הכלב ואנחנו מביעים את תנחומינו", הודיעה החברה.

המטוס, בואינג 747-400, נחת בנמל התעופה הבינלאומי בלוס אנג'לס בסביבות השעה 1 בצהריים (שעון מקומי). על פי הודעת החברה, גופת הכלב תישלח לניתוח לאחר המוות כדי לקבוע את סיבת המוות. עוד ציינה החברה כי הכלב הועלה למטוס על פי כל הנהלים ומדיניות החברה.

עם זאת, מגזין TMZ שפרסם את הידיעה, הביא את דבריו של עובד חברת התעופה שמכיר את פרטי האירוע. לדבריו, הכלב הועמס בצורה לא נכונה לתא המטען וסבל מחוסר חמצן במהלך הטיסה.

מדיניות הובלת חיות המחמד של KLM קובעת כי חתולים או כלבים ששוקלים עד שמונה קילוגרמים יכולים לעלות לסיפון יחד עם שאר הנוסעים. חיות מחמד ששוקלות יותר מזה, אך פחות מ-74 קילוגרמים יכולים להיות על המטוס, אך באזור מיוחד בתא המטען.

ישנם כמה גזעי כלבים שעלולים לסבול יותר מקשיים בטיסה כזאת, כגון בולדוג אנגלי, בולדוג צרפתי, בוסטון טרייר ופאג. כלבים אלה לא מורשים לעלות על טיסות החברה.

מגזין TMZ דיווח כי יש בידו תמונות של הכלב המת, אך הוא סירב לפרסם אותן. יחד עם זאת, במגזין נטען כי ככל הנראה מדובר בכלב מגזע האסקי.

מוות של חיות מחמד בתא המטען של מטוסים הוא יחסית נדיר, אך עדיין זה אירוע שמתרחש. מומחים לרווחת חיות מחמד ממליצים להימנע מהעברת בעלי חיים בתא המטען עד כמה שאפשר. מלבד סכנת המוות, טיסה בתא המטען עלולה להיות מלחיצה מאוד לכלבים בשל הטמפרטורות המשתנות, העמסה קשה או לא נכונה וחוסר באוורור.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני