אחרי 21 כלבים מתים, משטרת ספרד מחפשת את רוצח הכלבים הסדרתי מדרום המדינה

הרשויות באזור קוסטה דל סול בספרד מחפשות אחר רוצח סדרתי של כלבים, לאחר ששישה כלבים נהרגו בתוך שבוע בלבד באמצעות רעל. כל הכלבים האלה מתו בשבוע האחרון, וכך עלה מספר הכלבים המורעלים שנהרגו באזור ל-21 בתוך שנתיים בלבד
רגליים של כלב שוכב

הרשויות באזור קוסטה דל סול בספרד מחפשות אחר רוצח סדרתי של כלבים, לאחר ששישה כלבים נהרגו בתוך שבוע בלבד באמצעות רעל. כל הכלבים האלה מתו בשבוע האחרון, וכך עלה מספר הכלבים המורעלים שנהרגו באזור ל-21 בתוך שנתיים בלבד.

15 כלבים נהרגו בזמן שטיילו באזור של גן ילדים בלה-קמפנה, בעוד שישה אחרים נהרגו כשמונה קילומטרים משם באגם איסטאן. כעת, תושבי המקום חוששים כי רוצח סדרתי של כלבים מסתובב חופשי באזור ולא מרגישים בטוחים לטייל עם כלביהם באזור היפהפה.

השוטרים חוקרים את ההרעלות ומאמינים כי ששת הכלבים האחרונים שנהרגו הורעלו ברעל עם פעולה מהירה שהוחבא במנות בשר.

פיליפ רוולינג, שעבר לקוסטה דל סול מאסקס שבאנגליה לפני ארבע שנים, דואב את מותו של רובי, כלבת הביגל שלו, שהורעלה לפני שנה. לדבריו, היא "החלה ללכת משונה" לפני שהקיאה ויצא לה קצף מהפה.

הוא הבהיל אותה למרפאה הווטרינרית הסמוכה, שם רובי קיבלה זריקת אדרנלין כדי לגרום ללב שלה לפעום מחדש – עד שלבסוף היא שרדה את האירוע הקשה. "היא זאת שהצליחה לחמוק. אני יודע שהיה לה מזל, אבל זה הרס את הבריאות שלה. הולכות להיות לה בעיות בריאות כל החיים בגלל המפלצת הזה".

הווטרינר המקומי טוען כי כל הכלבים שהורעלו סבלו מאותם תסמינים לפני שמתו. נתיחות שלאחר המות גילו כי הם מתו מרעל לא ברור. המשטרה מצאה בינתיים דגימה של בשר מורעל באזור, והיא שלחה אותו לבדיקות.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני