צ'רלי הכלב המבוגר איבד את מאור עיניו, אז מאווריק הקטן הגיע כדי לעזור לו

תכירו את מאווריק, האח הקטן של צ'רלי העיוור, שמשמש ככלב נחייה. בתמורה, צ'רלי מלמד את הגור הקטן איך מתנהגים כלבים
מאווריק (מימין) וצ'רלי העיוור

עיוור שנעזר בכלב נחייה זה לא מראה חדש, אך מי מכם ראה כלב נחייה לכלב עיוור? תכירו את הכלבלב החמוד שמצא את הייעוד שלו בתור כלב נחייה לכלב אחר, שאיבד את מאור עיניו.

צ'רלי, גולדן רטריבר בן 11, התמודד עם גלוקומה קשה בשנת 2016, והרופאים הווטרינרים נאלצו לכרות את עינו השמאלית. שנה לאחר מכן הוא איבד גם את עינו הימנית – והכלב המבוגר הפך לעיוור לחלוטין.

ואז הגיע מאווריק, כשהיה רק בן ארבעה חודשים. מיד לאחר שהצטרף למשפחה האוהבת, הוא התחבר לצ'רלי חיבור עמוק ויפה, והפך הלכה למעשה להיות כלב הנחייה שלו.

אדם וצ'לסי סטייפ, הוריהם של שני הכלבים החמודים, פתחו חשבון אינסטגרם שמתעד את חיי הצמד המרגש, והפכו מהר מאוד לויראליים עם יותר מ-67 אלף עוקבים לאחר שבוע בלבד.

השניים אומרים כי מאווריק מסייע לחברו העיוור בכל דבר: בהליכה, במשחקים, באוכל ולפעמים הוא אפילו משמש ככרית לכלב המבוגר. מצד שני, צ'רלי מלמד את מאווריק הצעיר התנהגות כלבית.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני