צפו: שני גורים חולצו משריפת יער בתאילנד

שני כלבים מפויחים מכף רגל ועד ראש חולצו ביום שישי משדה בוער בתאילנד, לאחר שתושבים מקומיים הבעירו עצים מתים. לוחמי האש נאבקו בלהבות כאשר הבחינו בשני הגורים הקטנים מנסים להיחלץ מהתופת באזור נחון-רצ'סימה, כמאתיים קילומטר מצפון-מזרח לבירה בנגקוק
כלבים שחולצו משריפה בתאילנד

שני כלבים מפויחים מכף רגל ועד ראש חולצו ביום שישי משדה בוער בתאילנד, לאחר שתושבים מקומיים הבעירו עצים מתים. לוחמי האש נאבקו בלהבות כאשר הבחינו בשני הגורים הקטנים מנסים להיחלץ מהתופת באזור נחון-רצ'סימה, כמאתיים קילומטר מצפון-מזרח לבירה בנגקוק. לוחמי האש לא היססו וקפצו מעבר לגדר אל תוך היער הבוער כדי לחלץ את שני הגורים בני החודשיים.

המחלצים רחצו אותם ואז הם גילו כי הגור הלבן נמצא במצב בריאותי טוב יחסית, אך לעומתו, הכלב החום סבל מכוויות ביותר מעשרים אחוזים מגופו. נופצ'אי קלין-סויואן, מנהל מכבי האש האזורי אמר כי צוות החילוץ שמח על איתור הגורים וחילוצם בזמן. "הייתה אפשרות שהכלבים האלה חיו באזור לפני השריפה", אמר מפקד שירותי הכבאות "יכול להיות שהם לא הצליחו לרוץ מהאש אל הכביש בגלל שזה היה גבוה מדי עבורם".

עם השמחה הגדולה על הצלת שני הגורים, נופצ'אי הדגיש כי הוא אינו יודע אם ישנם גורים נוספים בשדה שנשרף. "אם היו עוד גורים, יכול להיות שהם כבר נשרפו למוות. אבל אנחנו עדיין שמחים שהצלנו את השניים האלה", אמר. לרוע המזל, האמא של הגורים לא נראתה באזור, וככל הנראה היא נמלטה על נפשה מפני הלהבות.

לאחר החילוץ, הגורים הקטנים קיבלו טיפול רפואי ראשוני בשטח, לפני שהועברו למרפאה וטרינרית. הכלב הלבן כבר אומץ ומצא בית חדש, אך הכלב השני, החום, עדיין מקבל טיפול בשל הפציעות שלו, והוא צפוי להחלים.

נפוצ'אי אמר כי האש הובערה על ידי תושבים כפריים שביקשו לפנות עצים מתים משטח האדמה. "לקח לנו יותר מחמש שעות לעצור את השריפה שנגרמה מערימה של ענפים מתים שהייתה במרחק של קילומטרים מהכביש. השריפה כילתה כשמונים קמ"ר של יער טבעי. "הלוואי ואנשים יפסיקו לשרוף את היער, בגלל שכלכך הרבה חיים אובדים ונפגעים בשל השריפה", סיכם נפוצ'אי.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני