4 ימים לבד בנמל התעופה: כלבת תצוגת נעלמה לפני שעלתה לטיסה חזרה הביתה

כלבה זוכת פרסים אבדה בנמל התעופה הבינלאומי באטלנטה, ארצות הברית, ונמצאה רק לאחר ארבעה ימים. עובדי הנמל התרשלו בסגירת הכלוב שלה, והיא ברחה

כלבה זוכת פרסים אבדה בנמל התעופה הבינלאומי באטלנטה, ארצות הברית, ונמצאה רק לאחר ארבעה ימים. גייל, אמריקן סטאפורדשייר-טרייר, אמורה הייתה לעלות על טיסה – אך היא נמלטה לאחר הצ'ק-אין. כך דיווחו רשויות הנמל.

הכלבה בת ה-22 חודשים הייתה עם המגדלים שלה בדרכם חזרה לאמסטרדם ביום שבת האחרון, לאחר שהשתתפה בתחרות בקנטקי, היא עברה בצ'ק אין יחד עם הבעלים שלה וכלב נוסף. זמן קצר לאחר שהבעלים עלה למטוס, אנשי הביטחון הודיעו לו כי הכלוב של גייל ריק, והיא אבדה.

אתמול (שלישי) הודיעה חברת התעופה KLM כי סוף סוף גייל נמצאה. "אנחנו שמחים לדווח כי גייל נמצאה, והיא בתהליך חזרה הביתה. אנחנו מודים לכל מי שהיה מעור בחיפושים, כולל אנשי נמל התעופה".

מוקדם יותר אתמול הודיעה החברה כי אנשיה ערכו חקירה יסודית, ממנה עלה כי עובדי נמל התעופה התרשלו לסגור את הכלוב בצורה מאובטחת, וכך גייל הצליחה לברוח ממנו. גייל נמצאה במצב בריאותי מצויין. על פי הדיווח, היא אותרה בין המתחם העיקרי של נמל התעופה לבין שני מסלולי המראה, וככל הנראה היא חיפשה מים ומחסה.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני