אחרי שהורשעה בהתעללות בכלבה הקטנטנה שלה, דוגמנית אינסטגרם רוצה לעזור לבעלי החיים

דוגמנית אינסטגרם הצליחה לחמוק ממעצר כשנתיים לאחר שתועדה במצלמות אבטחה בועטת באכזריות בכלב שלה, אותו היא כינתה "החבר הטוב ביותר" שלה. קיוונה וילסון, 26, חתמה על הסדר טיעון במסגרתו היא קיבלה ארבע שנות מאסר על תנאי, קנס של 600 דולר והיא נדרשה בנוסף להתייחס להתעללות בבעלי חיים בפני העוקבים שלה
דוגמנית האינסטרגם קיוונה וילסון

דוגמנית אינסטגרם הצליחה לחמוק ממעצר כשנתיים לאחר שתועדה במצלמות אבטחה בועטת באכזריות בכלב שלה, אותו היא כינתה "החבר הטוב ביותר" שלה. קיוונה וילסון, 26, חתמה על הסדר טיעון במסגרתו היא קיבלה ארבע שנות מאסר על תנאי, קנס של 600 דולר והיא נדרשה בנוסף להתייחס להתעללות בבעלי חיים בפני העוקבים שלה.

וילסון הואשמה בספטמבר 2017 בהתעללות בחיות לאחר שתועדה בועטת שוב ושוב ב"צ'סטיטי", כלבת השי-טסו-יורקי הקטנה שלה בזמן שהיו במעלית בבניין מגוריה. הכלבה סבלה מחבלות בבטנה והיא נלקחה מידיה של הדוגמנית והועברה לאימוץ על ידי השירות הווטרינרי.

לאחר מכן, וילסון אמרה כי היא כעסה על הכלב שלה בגלל שהשתינה במעלית עורכי דינה אמרו שהיא לא ניסתה לפגוע בכלבה שלה באמת. אתמול התייחסה הדוגמנית בחשבון האינסטגרם שלה להתעללות, ואמר כי "מתנצלת בפני כל מי שנפגע מהבחירות הגרועות שלה".

"המעשים שלי היו נוראיים ולא מוצדקים. מאוד נפגעתי מהבחירה שלי באותו יום. לא הייתי צריכה לתת לכעס שלי לקבוע כיצד אטפל בכלבה חסרת ההגנה", כתבה וילסון ברשת החברתית. היא הוסיפה כי מאז ההתעללות היא לקחה קורס בשליטה על כעסים, כדי להתמודד עם "הבעיות הפנימיות שלה".

וילסון הוסיפה כי היא החליטה לפתוח את המקרה עכשיו, שנתיים אחרי שהוא קרה, בגלל שההליך המשפטי הסתיים. היא גם התחייבה לסייע לכלבים שעברו התעללות, ולעדכן בנושא את 54 אלף העוקבים שלה.

"עברתי במערכת ושילמתי על הטעויות שלי, עכשיו אני רוצה לקחת צעד אחד נוסף ולסייע לכלבים שעברו התעללות", כתבה וילסון בפוסט המשתפך. היא פרסמה גם את תמונתה של צ'סטיטי עם הכיתוב "תמיד אוהב אותה".

תיעוד ההתעללות בכלבת השי-טסו הקטנה:

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני