ביילי הקטנה מתכוננת לחתונה של ההורים שלה, והיא נראית מהמם

כל מי שמתחתנת רוצה שכל מי שהיא אוהבת יעמוד לצדה ביום המרגש. ג'ניפר הינדי ידעה כל חייה שהיא רוצה להתחתן כאשר משפחתה וחבריה לצדה - אבל היה לה ברור שגם ביילי, הכלבה שלה, תשתתף בטקס לצדה
ביילי מתחת לשמיכה

כל מי שמתחתנת רוצה שכל מי שהיא אוהבת יעמוד לצדה ביום המרגש. ג'ניפר הינדי ידעה כל חייה שהיא רוצה להתחתן כאשר משפחתה וחבריה לצדה – אבל היה לה ברור שגם ביילי, הכלבה שלה, תשתתף בטקס לצדה.

ג'ניפר ובן זוגה אימצו יחד את ביילי ממקלט לבעלי חיים בניו יורק כשהיתה בת חמישה חודשים בלבד. בחודש אוקטובר האחרון, כאשר בני הזוג התארסו, שניהם רצו שביילי תהיה שם לידם, מעורבת עד כמה שאפשר. ג'ניפר החליטה שהיא תצעד אל החופה כשביילי, ואביה, לצדה. כאשר היא בחרה שמלה ליום המיוחד – היא הבינה שגם ביילי הקטנה זקוקה לשמלה לא פחות חגיגית.

בילי הקטנה בשמחה החגיגית שלה

אז היא כמובן חיפשה ברשת, ומצאה שמלה מהממת לביילי הקטנה. היא העלתה לרשת תמונה של ביילי החמודה וכתבה: "השמלה שלה אפילו יותר חגיגית משלי. עכשיו היא רק צריכה לזכור לא לקפוץ על אבא כשהיא צועדת איתי בחופה".

"החלטתי לקנות לה את השמלה בגלל שלמעשה היא המשפחה שלי, התינוקת שלי והחיים שלנו איתה הופכים את היום הזה למיוחד", סיפרה ג'ניפר, "אני לא יודעת אם יהיו לי ילדים, אבל בשבילי היא ממש כמו ילדה".

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני