צפו: שוטרים חילצו כלב שנתלה על הקולר שלו בין שמיים וארץ

הבעלים של הכלב קשר אותו במרפסת, אך הכלב ניסה לקפוץ מעבר למעקה ונתפס בקולר שלו - כמעט ונחנק
השוטר פלפס מחלץ כלב

שוטרי משטרת קליבלנד מיהרו לבית בעיר כדי להציל כלב שנתלה אתמול (רביעי) מהקומה השנייה של בית מגורים מהקולר שלו. "הוא גוסס! הוא נחנק! הכלב נחנק!" קראה אישה שגרה בקומה הראשונה וראתה את הכלב מיטלטל בין שמיים לארץ.

הבעלים של הכלב קשר אותו ככל הנראה ברצועה במרפסת, והוא קפץ מעבר למעקה. שוטר הסיור מייקל פלפס, שסייע בחילוץ, אמר כי "הכלב נתפס בציפורניו כשהוא נלחם על חייו". האירוע תועד במצלמת הגוף של פלפס, ובסרטון נראה השוטר מטפס על המרפסת ומרים את הכלב כדי שיוכל לנשום. בעזרתם של שוטרים נוספים הוא הוריד אותו בביטחה אל הקרקע.

תיעוד חילוץ הכלב כפי שצולם במצלמת הגוף של השוטר פלפס

הכלב הצליח ללכת בכוחות עצמו ונראה שהוא לא נפצע. התקרית נחקרת, ובעלי הכלב צפויים להעביר את הכלב למקלט לחיות, וכלב נוסף שנמצא ברשותם. עם זאת, נראה שהוא ימצא בית מהר. "אני אשמח לאמץ אותו", אמר השוטר פלפס, "אני תמיד יכול לצרף עוד חבר למשפחה".

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני