כלב בלע שקיות עם הרואין – רק אחרי ארבעה ימים הוטרינר החליט לנתח

כלב משפחה אהוב נאבק על חייו לאחר שבלע בלונים מלאים בסם מסוג הרואין בפארק בדרום אוסטרליה. דניס וקת'י פארסלו סיפרו כי הכלב שלהם שלבי, מגזע קבאליר קינג צ'ארלס ספאנייל היה קרוב מאוד למוות לאחר שבלע את הסמים
הרואין ומזרק

כלב משפחה אהוב נאבק על חייו לאחר שבלע בלונים מלאים בסם מסוג הרואין בפארק בדרום אוסטרליה. דניס וקת'י פארסלו סיפרו כי הכלב שלהם שלבי, מגזע קבאליר קינג צ'ארלס ספאנייל היה קרוב מאוד למוות לאחר שבלע את הסמים.

"הוא למעשה בלע שקית שלמה מלאה בהרואין", אמר דניס. "למחרת הוא לא אכל ולא שתה.. הוא פשוט שכב ללא תנועה כל הזמן". בני הזוג פינו את הכלב למרפאה הוטרינרית בדחיפות, שם נעשה לו צילום רנטגן. עם זאת, גם אחרי הצילום, הרופא הוטרינר לא הצליח להבין מה בדיוק בלע שלבי הקטן. רק לאחר ארבעה ימים התקבלה ההחלטה לנתח את הכלב.

רק אז גילה הווטרינר את התגלית המפתיעה. הסמים הקשים החלו לדלוף בגופו של הכלב הקטן, אך למזלו רק חלק קטן מאוד מהם דלף. הווטרינר נתן לשלבי את אותן תרופות שמקבלים בני אדם שקיבלו מנת יתר של סמים לפני שהוא החלים לחלוטין.

המשטרה החרימה את הסמים שהיו בגופו של שלבי. "כאשר השוטרים ראו את הכלב, הם הבינו שלא מדובר בדיוק בראש קרטל סמים או חשוד בסחר", אמר דניס. "אני חושב שהם התאהבו בו בשנייה".

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני