סקר חדש מגלה: בעלי כלבים מאושרים יותר מבעלי חתולים, בהרבה

סקר שנערך בארצות הברית במשך יותר מארבעה עשורים החליט בשנה שעברה לבדוק סוף סוף מי יותר מאושר בעלי כלבים או בעלי חתולים. הסקר החברתי הכללי בחר בשנת 2018 לשאול בעלי חיות מחמד כמה שאלות מיוחדות, וגילה שלהיות הורים לחיית מחמד משפיע על הרבה גורמים - כמו אושר
כלב והבעלים שלו יושבים בחוץ

סקר שנערך בארצות הברית במשך יותר מארבעה עשורים החליט בשנה שעברה לבדוק סוף סוף מי יותר מאושר בעלי כלבים או בעלי חתולים.

הסקר החברתי הכללי בחר בשנת 2018 לשאול בעלי חיות מחמד כמה שאלות מיוחדות, וגילה שלהיות הורים לחיית מחמד משפיע על הרבה גורמים – כמו אושר.

הסקר מגלה כי בכל הנוגע לאושר, יש הבדל בין בעלי חיות מחמד לבין כאלה שלא מגדלים חיות מחמד.

המשתתפים בסקר ציינו מה רמת האושר שלהם, וכאשר מפרקים את הנתונים לפי חיות המחמד – התוצאה ברורה. לבעלי כלבים יש סיכוי של פי שניים להיות מאושרים מאוד לעומת בעלי החתולים.

אגב, מי שמגדל חתולים וגם כלבים נמצא איפשהו באמצע.

במילים אחרות, אנשי כלבים הם קצת מאושרים יותר מאלה שאין להם חיות מחמד. מצד שני, אנשי החתולים מאושרים הרבה פחות גם מאלה שאין להם חיות מחמד כלל. נראה שלגדל כלבים וחתולים יחד פשוט מבטל את ההשפעה של שני הגורמים האלה.

הפער ברמות האושר בין בעלי כלבים לבעלי חתולים גדול יותר מאשר הפער שבין רמות האושר של אזרחים בני המעמד הבינוני או הגבוה, וכמעט גדול כמו אלה שטענו שהבריאות שלהם "מצוינת" לאלה שציינו שהבריאות שלהם "בסדר".

למרות זאת, חשוב לזכור שהקורלציה בין הנתונים לא מחייבת קשר סיבתי כזה, מכיוון שיכול להיות שישנם עוד גורמים שיוצרים שינוי כזה בין אנשי הכלבים לאנשי החתולים.

כך למשל מגלה הסקר כי לבעלי כלבים יש סיכוי גבוה יותר להתחתן ולרכוש בית מאשר אנשי חתולים. שני הגורמים האלה גם מביאים לאושר ולסיפוק בחיים.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני