צפו: כבאי חילץ כלב מתחת לערימת סלעים – ואימץ אותו

לוחם האש קפטן פול בריאנט לא רק חילץ את רוקי הקטן, אלא גם העניק לו בית חם: "זה משמיים, לפני שלוש שנים הכלב שלי מת, ומאז חיפשנו כלב אחר"
בריאנט עם רוקי

לוחם אש מקרולינה הדרומית שבארצות הברית סייע בחילוץ של כלב שנתקע מתחת לערימת סלעים. קפטן פול בריאנט לא הסתפק בחילוץ הכלב החמוד, אלא החליט גם לאמץ אותו.

Puppy rescue today by Engine 201 Captain Bryant and NCPD. This little pup was found by some bike riders who heard the puppy crying beneath a pile of rocks.

פורסם על ידי ‏‎North Charleston Fire Department‎‏ ב- יום שבת, 30 במרץ 2019

הכלב חולץ מערימת הסלעים בלי פגע, ולאחר מכן הוא הועבר לעמותת בעלי החיים בצ'רלסטון, שם ניסו למצוא לו בית חם ואוהב. הכלב לא נותר שם זמן רב, ובריאנט בחר לאמץ אותו.

We are live at the shelter and Super excited to announce that NCFD Captain Bryant is adopting the sweet pup he rescued last Saturday. The puppy was crying trapped under some rocks when Tyler and his 5 year old son Zane were riding bikes. They decided to investigate and were surprised to see the pup under the rocks. They rushed home to get a shovel and pick ax to try to free him! When they couldn’t get him out they called the non emergency number for @North Charleston Police Dept and Firetruck Engine 201 and Captain Bryant responded.

פורסם על ידי ‏‎Charleston Animal Society‎‏ ב- יום שבת, 6 באפריל 2019

"ככה זה נועד להיות, הוא הכלב שלי והוא בא עכשיו הביתה איתי", אמר בריאנט בסרטון שפרסמה העמותה בפייסבוק. "אני רוצה לקחת אותו ולתת לו בית חם ויציב".

מסתבר שהאימוץ של הכלב החמוד הזה גם ממלא חור שנפער בחייו של בריאנט לפני כמה שנים. "לפני כשלוש שנים איבדתי את הכלב שלי", סיפר לוחם האש, "חיפשנו מאז כלב אבל לא מצאנו אחד מתאים, ופתאום אחרי החילוץ, כאילו משמיים אמרו – זה נועד להיות".

הכלב קיבל את השם רוקי על שם הסלעים שהיה קבור מתחתם, לא על שם הסרט.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני