השליכה גורים בני שלושה ימים לפח האשפה – ונעצרה

כשהשוטרים באו לעצור את החשודה בביתה, הם מצאו שם עוד כשלושים כלבים. "מעשה מביש", אמר ראש השירות הווטרינרי
חשודה בהשלכת גורים לפח

אישה אחת נעצרה אתמול (שני) בחשד שהשליכה לאור יום שבעה גורי כלבים בני שלושה ימים לפח אשפה מאחורי חנות חלפים לרכב ממזרח ללוס אנג'לס. דבורה סו קולוול, 54, החשודה שהשליכה את הגורים לפח ביום שישי האחרון, נשלחה למעצר בית.

תיעוד השלכת הגורים לפח האשפה

האישה תועדה מגיעה בג'יפ אל מאחורי החנות בשעות הצהריים של יום שישי. היא יצאה מהמכונית כשבידה שקית פלסטיק גדולה, התקרבה אל מכלי אשפה גדולים, השליכה את השקית עם הגורים פנימה – ונסעה מהמקום. הגורים שרדו והועברו לטיפול השירות הווטרינרי המקומי.

למזלם של הגורים, כשעה לאחר מכן, עובר אורח שהגיע למקום לאחר מכן חיטט בפחים, גילה את הגורים בשקית והעביר אותם לחנות הסמוכה. מידות החום במקום לא היו מאפשרים לכלבים לשרוד עוד זמן רב בשקית.

במהלך מעצרה של האישה, השוטרים מצאו כשלושים כלבים בביתה. "עלינו להחרים את הכלבים האלה כדי לוודא שהם מטופלים בצורה ראויה", אמר דובר שירותי הווטרינריה.

האישה מואשמת בשבעה סעיפים של התעללות בבעלי חיים.

"אין שום סליחה למי שמשליך גורים לפח האשפה", אמר מנהל השירות הווטרינרי המקומי, "במיוחד לא לאור העובדה שמקלטים ועמותות פועלים כדי לסייע לכלבים לא רצויים למצוא בית חדש. מדובר במעשה מביש".

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני