השלכת הגורים לאשפה: צפו בכלבים שהוצאו מביתה של החשודה

פרשת השלכת הגורים לאשפה ממשיכה לעורר גלים. לאחר מעצרה של החשודה בהשלכת הגורים, השוטרים מצאו 38 כלבים בביתה, כאשר הם במצב בריאותי יחסית טוב

פרשת השלכת הגורים לאשפה ממשיכה לעורר גלים. לאחר מעצרה של החשודה בהשלכת הגורים, דבורה סו קולוול, בת 54 מקליפורניה, השוטרים מצאו 38 כלבים בביתה, כאשר הם במצב בריאותי יחסית טוב.

תמונות מטרידות מראות את תנאי המחייה של הכלבים, ושל קולוול עצמה, בבית המטונף. דובר של ארגון למען בעלי חיים שלקח את הכלבים תחת חסותו ציין כי הארגון לקח את כל הכלבים משום שלא היה ברור מי ידאג להם לאחר מעצרה של האישה.

הכלבים שהוצאו מביתה של החשודה בהשלכת הגורים

בשלב זה בוחנים הגורמים השונים את המצב ובודקים האם הכלבים יוחזרו לרשותה של קולוול.

אתמול פרסם מגזין כלבים לראשונה בישראל את הפרשה שהסעירה את אוהבי הכלבים בארצות הברית. כזכור, הפרשה החלה לאחר שביום שישי גילה עובר אורח שקית גדולה בפח אשפה, ובה שבעה גורי כלבים.

בדיקת מצלמות האבטחה הסמוכות לפח האשפה גילו את תיעוד הרגע שבו השליכה החשודה את הכלבים לפח, וביום שני היא נעצרה.

"אין שום סליחה למי שמשליך גורים לפח האשפה", אמר מנהל השירות הווטרינרי המקומי, "במיוחד לא לאור העובדה שמקלטים ועמותות פועלים כדי לסייע לכלבים לא רצויים למצוא בית חדש. מדובר במעשה מביש".

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני