טראמפ על כלבי עבודה: "עושים עבודה טובה יותר מציוד בשווי חצי מיליארד דולר"

הנשיא האמריקני לא ידוע כחובב כלבים, אבל כלבי העבודה שפועלים בגבול ארה"ב-מקסיקו הצליחו להרשים אותו
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שיבח את כלבי ההרחה שפועלים בגבול עם מקסיקו במטרה לסכל הברחות סמים, וכינה את כלבי העבודה "הציוד הטוב ביותר בעולם". טראמפ אמר את הדברים אתמול (רביעי) בכנס נגד שימוש בסמים.

"כלבים, ובמיוחד אלה מגזע רועה גרמני, עושים עבודה הרבה יותר טובה מציוד בשווי של 400 מיליון דולר. אתם מאמינים לזה? רק אוהבי כלבים יוכלו להבין את זה, נכון?", אמר הנשיא האמריקני.

לדברי הנשיא, במהלך תדרוך של משמר הגבול האמריקני, הוא שאל כיצד הציוד המתקדם המוצב במקום, ושוויו מגיע לחצי מיליארד דולר, יעיל בהשוואה לכלבי העבודה המקצועיים. "הם אמרו 'אדוני, בכנות, הכלבים יותר טובים'", אמר הנשיא. הוא הוסיף כי אמר לאנשי משמר הגבול שהם בטח מתלוצצים. "יש לנו הרבה כלבים, כלבים מעולים, ואנחנו מוקירים אותם".

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק "מוצרים לכלבים בלי לקרוע את הכיס" ויחד נילחם במחירים הגבוהים של מוצרים לכלבים

הדברים של טראמפ עשויים להתקבל בהפתעה לכל מי שעוקב אחר דבריו ומעשיו, שכן הוא שבר מסורת ארוכת שנים, מאז ימי הנשיא תומס ג'פרסון, ואינו מחזיק בחיית מחמד בבית הלבן. טראמפ אמנם גידל כלב יחד עם אישתו הראשונה, איוונה, אך בספר הזכרונות שלה היא כתבה בפשטות ש"דונלד אינו חובב כלבים".

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני