דייזי הנאמנה לא עזבה את גופת הבעלים שלה עד שהצליחה לקרוא לעזרה

"בלי הנביחות של הכלבה הנאמנה דייזי, לא היינו מוצאים אותו. זה היה מדהים", אמרו אנשי החילוץ וההצלה, לאחר שמצאו את גופת הבעלים שלה בהרי פלורידה
דייזי הכלבה הנאמנה

גבר בן 64 נהרג בזמן שטייל בהרי פלורידה עם כלבתו הנאמנה דייזי, שסירבה לעזוב את גופתו עד שהגיעה עזרה. הפרשה החלה ביום חמישי, אז התקשרה אשתו של המנוח למוקד החירום כדי לדווח שבעלה לא חזר הביתה, יחד עם הכלבה והמכונית שלהם.

עדיין קורעים את הכיס על מוצרים לכלבים? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק ויחד נוריד את יוקר המחייה

היא סיפרה שהוא לא השאיר פתק, אך ברוב המקרים הוא יוצא להרים כדי לטייל עם הכלבה. היא הוסיפה כי בעלה חיפש לאחרונה באינטרנט נקודות חדשות לטיול.

צוותי חילוץ והצלה מצאו את המכונית של האיש בשעות הערב של אותו היום, ובתוך המכונית הם מצאו מפה שסייעה להם להבין היכן תכנן לטייל האיש. כעבור שעה, אחד מאנשי החילוץ וההצלה שמע כלב נובח מרחוק. המחלצים התקדמו לעבר קולות הנביחה, עד שהם מצאו כלבה שמתאימה לתיאור של דייזי, ולידה הם מצאו גופה.

[wpinsertinpostad id="yuyxm5c76ee0803871"]

"זה סיום מאוד עצוב לחיפושים שלנו, אבל אנחנו מאוד גאים במאמצים של צוותי החילוץ והמתנדבים שמצאו את גופתו והשיבו אותה למשפחתו", נמסר בהודעה לעיתונות, "בלי הנביחות של הכלבה הנאמנה דייזי, לא היינו מוצאים אותו. זה היה מדהים".

על פי חוקר מקרי המוות, נראה כי האיש מת בשל התקפת לב.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני