נורא: מטוס נוסעים החליק לנהר בזמן הנחיתה, הכלבים שבתא המטען טבעו למוות

מטוס של הצי האמריקני עשה דרכו מגוואנטנמו לצפון פלורידה. בנחיתה הוא החליק לתוך נהר. איש לא נפגע, אך 4 חיות שהיו בתא המטען נהרגו
מטוס שנפל לנהר

מטוס נוסעים שעשה דרכו מגוואנטנמו, קובה, לצפון פלורידה ביום שישי החליק על מסלול הנחיתה ונעצר בתוך נהר רדוד. כל 143 בני האדם שהיו עליו ניצלו, אך נראה שלחיות המחמד שהיו בתא המטען לא היה מזל. לפחות ארבע חיות מחמד היו בתא המטען של המטוס.

כל חיות המחמד עדיין נמצאות בבטן המטוס, ועל פי ההערכה הם כבר לא בין החיים. כך הודיעה קיילי לרוק, דוברת של הצי האמריקני בג'קסונוויל, שם התרחש האירוע. למרות שהמטוס מדגם בואינג 737 לא טבע כולו במים, החלק התחתון שלו, בו נמצאות חיות המחמד – שקע מתחת למים. "יש מים בתא המטען", אמר לרוק, "אנחנו מאוד עצובים בגלל שיש חיות שלצערנו מתו".

הרשויות לא נגעו במטוס כדי שחוקרי התאונות יוכלו לבצע חקירה מקיפה במקום הנחיתה, כך שחפציהם של הנוסעים, ובהם חיות המחמד – נותרו במטוס.

הקצין האחראי על בסיס הצי במקום, קפטן מייקל קונור, אמר כי מצבם של חיות המחמד נמצא בעדיפות השניה, והרשויות בדקו קודם כל אם כל בני האדם בסדר. לדבריו, מחלצים הציצו לתא המטען, אך לא שמעו ממנו קולות של חיות או ראו ארגזים כלשהם, כך שככל הנראה הם מתחת למים.

על פי הרישום, על המטוס היו ארבעה בעלי חיים, בהם כלבים וחתולים. עם זאת, ייתכן כי על הטיסה היו בעלי חיים נוספים.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני