מזעזע: ירה למוות בבעלים של כלב שברח אל החצר שלו

תושב קולורדו ירה בעורפו של שכנו חמש פעמים לאחר שהכלב של השכן ברח אל החצר שלו. "הוא הסתובב והלך חזרה לבית שלו כאילו לא קרה דבר"
מייקל קורוש סאדגי

תושב קולורדו, ארצות הברית, שירה בשכן שלו מספר פעמים בעקבות ויכוח על שיטת אילוף הורשע בבית המשפט ברצח מדרגה ראשונה. מייקל קורוש סאדגי, 33, הורשע אתמול (שני) על ידי בית המשפט בתום דיון שנמשך שעתיים בלבד. משפטו החל לפני כשבוע.

האירוע התרחש לפני קצת יותר משנה, אז הוזעקו שוטרי משטרת ת'ורנטון בעקבות דיווח על אירוע ירי. השוטרים שהגיעו לזירת האירוע מצאו את שכנו של סאדגי, דאסטין שמידט בן ה-42, בחצר ביתו כשהוא סובל מפצעי ירי.

עם התפתחות החקירה התברר כי הירי נעשה לאחר שהכלב של בת זוגו של שמידט, רועה גרמני מעורב, קפץ מעל הגדר שבין הבתים אל תוך חצרו של סאדגי. הכלב, ברונו, נתלה על הרצועה שלו בזמן ששמידט משך אותו חזרה אל תוך החצר שלו.

בת זוגו של השכן, ויקי בראנהן, סיפרה כי סאדגי ירה בבן זוגה בתום ויכוח קצר, אך סוער מאוד. "כולנו עמדנו שם", סיפרה, "מייק (השכן) שלף נשק וירה בדאסטין בחלק האחורי של ראשו חמש פעמים. עמדתי במרחק של כמה מטרים משם. מייק הסתובב והלך חזרה לבית שלו כאילו לא קרה דבר".

בראנהן אימצה את ברונו ממקלט לחיות רק בחודש אוקטובר לפני כשנה וחצי, ולדבריה, הייתה לו נטייה לקפוץ מעבר לגדר אל שטחו של סאדגי. הזוג המאורס קנו גדר אלקטרונית וקולר חשמלי, אך גם זה לא עצר את הכלב השובב מלברוח אל השכן.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני