עצוב: חודש לאחר שמת, כלבתו האהובה של ג'ון מקיין טבעה למוות

רק חודש עבר מאז שהסנטור האמריקני ג'ון מקיין הלך לעולמו, וכעת כלבתו הנאמנה מתה באסון מצער. "המחשבה שהיא יחד איתו מנחמת"
ג'ון מקיין וכלבתו בורמה (צילום: אינסטגרם)

כלבתו של ג'ון מקיין, הפוליטיקאי האמריקני שהלך לעולמו בחודש שעבר, טבעה לאחר שראשה נתקע בצינור. כך הודיעה אלמנתו של הסנטור מאריזונה. סינדי מקיין הוסיפה כי בורמה, הכלבה האהובה, הלכה לעולמה בשטח המשפחה בעקבות אירוע אותו היא כינתה "מזעזע".

"זה מוזר, היא מעולם לא עשתה זאת קודם לכן. היא פשוט רצה לתוך הצינור", סיפרה סינדי מקיין, "אתם יודעים, יש לנו כמה ביצות בשטח שלנו.. היא פשוט רצה לתוך אחד הצינורות ונתקעה שם. היא הוסיפה כי בורמה "טבעה, ובסופו של דבר גופתה נפלטה מהצד השני של הצינור".

"זה נוראי, היא הכלבה של ג'ון, נקודה. המחשבה שהיא עכשיו איתו גורמת לי להרגיש טוב יותר", אמרה אלמנתו של מקיין. בתם של השניים, מייגן, כתבה בחשבון האינסטגרם שלה כי הכלבה הייתה נאמנה לבעליה. "היא לא זזה מצדו לעולם, עכשיו אחר כל צעד שלו כאשר הולך באזור החווה וישנה לצדו בכל לילה. תמיד אמרנו שכלבים מגזע צ'ספיק ביי רטריבר הם הכלבים הכי מלאי חיבה", כתבה.

מקיין בילה את השנה האחרונה לחייו עם כלבתו האהובה. בחודש אוגוסט הוא מת לאחר מאבק ממושך בגידול סרטני שהתפשט במוחו.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני