בדרך לגינת הכלבים: דוגווקר וחמשת כלביה נהרגו בתאונת דרכים

דוגווקרית שנסעה עם שישה כלבים לגינת כלבים נהרגה בתאונת דרכים לאחר שעבריין שנמלט מהמשטרה התנגש בה. רק כלב אחד שרד את התאונה
תאונת דרכים

אישה וחמשת כלביה נהרגו בתאונת דרכים לאחר שנהג שניסה לברוח מהמשטרה התנגש בהם ביום חמישי בסמוך ללוס אנג'לס. המרדף התרחש בשעות הצהריים של יום חמישי.

על פי הודעת המשטרה, החשוד בגרימת התאונה, חביאר אוליברז, 43, הוא חבר כנופיה. בעקבות התאונה הוא אושפז בבית החולים. הוא נהג ברכב שדווח כגנוב בלילה שקדם לתאונה, וכוחות המשטרה ניסו לעצור אותו לפני שהחל המרדף.

על פי הדיווחים, ג'סיקה בינגמן נהגה עם שישה כלבים בדרך לגינת הכלבים, כאשר הנהג העבריין התנגש ברכבה. פראמדיקים שהוזעקו למקום, יחד עם לוחמי אש, חילצו את האישה ואת הכלבים מהמכונית.

האישה שנפגעה פונתה לבית החולים, אך שם נאלצו אנשי הצוות הרפואי לקבוע את מותה. רק כלב אחד מתוך ששת כלביה שרד את התאונה. הנפגעת עבדה כדוגווקר, וככל הנראה הייתה בדרכה לגינת הכלבים כאשר התאונה התרחשה. היא הותירה מאחוריה ילדה בת 10.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני