"הכלב שלי מקבל שוחד מדוב שחור": כך מצליח דוב חכם לרתום כלב שמירה לעזרתו

כלב אחד בקנדה החליט שנמאס לו להרחיק את כל מי שמתקרב לבית שלו, והוא מעדיף להרוויח קצת מהצד
ג'ס ג'ורדן ובלאקברי (צילום: טוויטר)

ג'ס ג'ורדן, תושב קנדה, עשה לכלב שלו שיימינג ברשת – מסיבה אחת חמודה מאוד. בלאקברי, הכלב של ג'ורדן, הסכים לקחת שוחד מדוב שהסתובב ליד הבית שלהם – עצם תמורת חיטוט באשפה.

הצעיר הקנדי ציין כי כבר שלוש פעמים הביא הדוב עצמות לכלב, ובתמורה הוא מקבל גישה חופשית לפח האשפה, שם הוא יכול ללקט שאריות מזון כאוות נפשו.

בלאקברי נהנה מהעצמות שהדוב העניק לו במתנה (צילום: טוויטר)

"לילד השעיר והאידיוט שלי יש רק עבודה אחת בלילה – לנבוח על דברים ולהבריח אותם. קל, נכון?", כתב ג'ורדן בטוויטר על הכלב המעורב שלו. "למרות זאת, דוב אחד למד שניתן לקנות את הילד השעיר שלי".

הציוץ הקורע של ג'ורדן הפך לויראלי ושותף עשרות אלפי פעמים בטוויטר. הצעיר פרסם תמונות של בלאקברי החמוד נהנה משתי עצמות גדולות, שלדברי ג'ורדן הוא כלל לא רכש אותן. בתמונה אחת ניתן לראות את כל האשפה מפוזרת על פני המרפסת, וככל הנראה מדובר בבלאגן שעשה הדוב השחור.

למרות הטענות הקשות בדבר השוחד, ג'ורדן מודה שהוא מעולם לא ראה את המעשה בפועל.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני