"אבא, זה זהב?": הטיול עם הכלב לאקי (מזל) הפך משפחה אחת לעשירה

אישה עם כסף

בני משפחה אחת מאוסטרליה נדהמו מהמזל הטוב ששפר עליהם בזכות הכלב שלהם – לאקי (מזל). הם מצאו מטיל זהב בשווי של עשרות אלפי דולרים – בזמן שטיילו עם הכלב שלהם ביום ראשון.

אב המשפחה ושתי בנותיו טיילו עם לאקי, כאשר לפתע נתקלו בדרך במטיל הזהב היקר. "האמת היא שעברתי את זה בלי לשים לב", סיפר האב, שביקש לשמור על אנונימיות, "אבל הבת שלי בעטה בזה בטעות כשעברה מעל זה, ופתאום היא שאלה 'אבא, זה זהב?'"

הוא הוסיף כי הוא לקח את מטיל הזהב לסופרמרקט הקרוב כדי לשקול אותו, וגילו כי הוא שוקל מעל חצי קילוגרם, ולדברי המשפחה מדובר במטיל זהב בשווי של 24 אלף דולר לפחות (86 אלף ש"ח).

הזמינו כיסוי איכותי למושב הרכב - במחיר מעולה!

"אם נמכור את המטיל הזה בשלמותו, כנראה נקבל קצת יותר", הוסיף האב המאושר, "עברנו תקופה קשה, ואנחנו מאוד שמחים על המציאה כי היא תסייע לנו להתמודד כלכלית. לא יכולנו למצוא את זה בתזמון טוב יותר".

כנראה שבאוסטרליה הזהב זמין כמו מים, משום שבחודש ספטמבר האחרון, אדם אחר מצא מטיל זהב במשקל של שלושה קילוגרם ובשווי של יותר מ-80 אלף דולר. הוא מצא את המטיל באזור מיוער שבו הוא אוהב לטייל עם מגלה מתכות, ולאחר שהמכשיר צפצף – הוא נאלץ לחפור באדמה במשך שעתיים כדי לחלץ את מטיל הזהב.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני