סטודנטים "השתעשעו" במסיבה והשקו גור קטן בבירה

קבוצת סטודנטים החליטו "להשתעשע" עם גור בן עשרה חודשים במסיבה - והשקו אותו בבירה. הכלב הועבר למקלט לבעלי חיים, ועובר בדיקות וטרינריות
סטודנטים משקים כלב בבירה (צילום מסך)

לכלבים אסור לשתות אלכוהול – את זה כל בעלים של כלב יודע. מסתבר שהכלל הפשוט הזה לא הפריע לקבוצת סטודנטים להתעלל בכלב ולגרום לו לשתות בירה. במהלך מסיבה שערכו קבוצת סטודנטים באוניברסיטת הופסטרה שבניו יורק ביום שבת האחרון, כמה מהם החזיקו כלב והשפריצו בירה מחבית ישירות אל פיו של הכלבלב האומלל.

הסטודנטים תיעדו את ההתעללות בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, והגיע בין השאר אל פעילים למען בעלי חיים באגודה למען מניעת התעללות בבעלי חיים (SPCA), שפתחה בחקירת האירוע. הסרטון הגיע גם להנהלת האוניברסיטה שהחליטה להרחיק את הסטודנטים המתעללים משטחה.

פרסומת כיסוי מושב

חוקר של האגודה למניעת התעללות יצר קשר עם בעלי הכלב כדי לברר בנוגע למצבו של גור הקבליר קינג צ'ארלס – רק בן עשרה חודשים.

למרות ההתעללות, מצבו של הכלב טוב. הבעלים של הכלב, חבר באחוות הסטודנטים שערכה את המסיבה וסטודנטים מטעמה התעללו בגור, ולאחר האירוע הוא חתם ויתור על הגור הקטן והעביר אותו לידי הארגון.

אנשי הארגון העבירו את הגור לבדיקה וטרינרית כדי לוודא שהוא לא נפגע באורח סמוי מן העין. כעת מחכים בארגון לתוצאות הבדיקה כדי להחליט על המשך הטיפול המשפטי בסטודנטים המתעללים.

בינתיים, האוניברסיטה השעתה את כל פעילות אחוות הסטודנטים המדוברת, ועבור השכנים של אותה אחווה, מדובר בהקלה של ממש. "זה כל מה שהם עושים – שותים ומשחקים פוטבול", אמר אחד השכנים, "אני לא יכול לסבול את זה יותר".

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני