"הצלתי את החיים של הכלבה שלי": כלבה נחנקה מגבינה, כך הצעיר הזה הציל אותה

הצעיר הזה האכיל את הכלבים שלו בגבינה, כאשר לפתע ראה את אחת הכלבות נחנקת על הריצפה. הוא לא איבד עשתונות והציל את חייה
צעיר מציל את הכלבה שלו מחנק (צילום מסך)

חשיבה מהירה, הכשרה מתאימה ואינסטיקטים חדים עזרו לג'ושוע אספי, צעיר בן 22 מאנגליה להציל את כלבתו, סאלי, מחנק. האירוע התרחש ביום ראשון, אז היה אספי בבית הוריו, והאכיל את הכלבים בחתיכות של גבינה. לפתע, הוא שמע את סאלי הקטנה, מגזע ג'ק ראסל טרייר, נלחמת על חייה.

הרגע בו הכלבה נחנקה, וההצלה שלה

"הסתובבתי וראיתי אותה נחנקת", סיפר אספי לאחר האירוע, "התחלתי לתת לה טפיחות חזקות על הגב וניערתי את הראש שלה למעלה ולמטה כדי לנסות ולהוציא את הגבינה מדרכי הנשימה שלה". הפעולות המהירות של הצעיר תועדו במצלמות אבטחה המוצבות בבית. הוא פרסם את התיעוד ברשתות החברתיות תחת הכותרת: "הצלתי את החיים של הכלבה שלי בזמן שהיא נחנקה מקצת אוכל".

"נענעתי את הראש שלה אחורה וקדימה ואז ראיתי את החתיכה הראשונה של הגבינה יוצאת", המשיך הצעיר הגיבור, "דחפתי את האצבעות שלי במורד הגרון שלה כדי להוציא את החתיכות הנוספות".

אספי המשיך בתיאור האירוע המלחיץ. "לראות את הכלב שלך זה נורא. הכלבים שלי הם העולם שלי", אמר וסיפר עוד כי הוא גדל עם שלושת הכלבים סאלי, מיקי (בורדר טרייר) ודייזי (ג'ק ראסל) – כל הכלבים שנראים בסרטון.

לדבריו של הצעיר, מה שעזר לו מאוד להציל את חייה של סאלי היה ההכשרה שעבר כמציל, דבר שסייע לו לשמור על קור רוח במהלך האירוע. "לימדו אותנו ללחוץ על החזה או להכות על הגב של מי שנחנק", סיפר, "זה היה האינסטינקט, אבל זה בהחלט היה מפחיד. הייתי בלחץ".

אחרי הסיפור המפחיד והמרגש הזה, אפשר גם להתפנות רגע לשים לב לתגובות של מיקי ודייזי, הכלבים הנוספים שהיו בבית בעת האירוע. גם הם לא איבדו עשתונות לרגע, וברגע שאספי הצליח להוציא את הגבינה מגרונה של סאלי – הם מיהרו ואכלו אותה מהריצפה. כנראה כלבים תמיד ישארו כלבים.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני