הכלב הזה התחיל לנבוח ולחפור באדמה – ואז הבעלים שלו קלט משהו שזעזע אותו

פינג פונג הכלב אהוב בכפר שלו בתאילנד בזכות הנאמנות והצייתנות שלו. עכשיו הוא גם זוכה לכבוד בזכות העובדה שהציל תינוק בן יומו
פינג פונג הכלב

כלב בצפון תאילנד חילץ תינוק בן יומו לאחר שנקבר בחיים, ככל הנראה על ידי אמו הצעירה. התינוק ננטש על ידי אמו בת ה-15, שהסתירה את דבר הריונה מההורים שלה.

הכלב, פינג פונג, נבח והחל לחפור באדמה בשדה בכפר באן נונג כאם, ולאחר זמן קצר, הבעלים שלו הבחין ברגל של תינוק מבצבצת מהקרקע. תושבי האזור הבהילו את התינוק המסכן לבית החולים, שם הרופאים ניקו אותו, בדקו אותו וקבעו שמצבו טוב.

פינג פונג והבעלים שלו

הבעלים של פינג פונג, אוסה ניסאיקה, אמר כי הכלב איבד את היכולת להשתמש באחת מרגליו לאחר שנפגע ממכונית. "שמרתי עליו בגלל שהוא מאוד נאמן וצייתן. הוא תמיד עוזר לי כשאני יוצא לרעות את הבקר שלי. כל הכפר אוהב אותו, זה מדהים".

אמו של הפעוט שנקבר וננטש הואשמה בנטישת ילד ובניסיון רצח. שוטר בתחנת המשטרה המקומית סיפר לכלי התקשורת כי הצעירה נמצאת כעת בטיפול פסיכולוגי ובהשגחת הוריה, והיא מתחרטת על מעשיה.

הוריה החליטו לגדל את הילד כאחד משלהם.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני