צעיר היכה גורה למוות ונידון לפחות מחצי שנה בכלא

הגורה שהוכתה למוות

צעיר אנגלי שהיכה גורת לברדור למוות באמצעות נעל בית נידון לפחות מחצי שנת מאסר בפועל. קאלום גרקן, 27, התעצבן על גורת הלברדור בן ה-17 שבועות לאחר שעשתה את צרכיה בבית והרסה רהיטים.

על פי המסמכים שהוגשו לבית המשפט, הצעיר הודיע לבעלי הכלבה כי הוא "העיף אותו במכות מצד אחד של החדר אל הצד השני. לא אכפת לי. ככה זה יהיה איתי מהיום. היא לא תעשה את זה שוב בגלל שהיא לא יכולה יותר ללכת".

הגורה סבלה מחתך בכבד שלה, לסת וצלעות שבורות. היא נאבקה על חייה, אך הצעיר האלים לא ניסה להגיש לה סיוע, ולא חיפש לה וטרינר שיוכל לטפל בה.

רוצח הגורה קאלום גרקן (צילום: פייסבוק)
רוצח הגורה קאלום גרקן (צילום: פייסבוק)

הגורה הייתה שייכת לאישה בשנות העשרים לחייה, שביקשה שפרטיה לא יפורסמו. "הייתי שם כשהיא נולדה וראיתי אותה גדלה ומתפתחת, וראיתי איך היא לומדת ללכת ולרוץ. היא לא ידעה שום דבר חוץ מאהבה".

היא הוסיפה כי לצד הכלבה גדלו שני ילדים בני 6 ו-8. "היא הייתה איתם רק חמישה שבועות, והם אהבו אותה מאוד – פתאום הוא בא ומכה אותה למוות".

בתחילה גרקן כפר באשמה, אך ברגע האחרון הוא חזר בו והודה במעשים שיוחסו לו. הוא נידון ל-23 שבועות במאסר ונדרש לשלם 250 פאונד (1,145 ש"ח) פיצויים ועוד 1,000 פאונד (4,500 ש"ח) הוצאות משפט.

בנוסף, בית המשפט אסר על הצעיר להחזיק בכלבים במשך עשר השנים הבאות. "הכלבה מתה כתוצאה ממה שנעשה לה, היית נחוש לפגוע בה ואיימת להמשיך ולפגוע בה. האחריות הייתה עליך. השתמשת בנעל בית כנשק, לא ניסית לסייע לה אפילו שידעת שהיא לא בסדר".

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני