הזמנתי סרסטו וקיבלתי פורסטו – רימו אותי?

אל דאגה, לא רימו אתכם. אבל אם אתם עדיין דואגים ומחפשים אתר אמין - יש לנו משהו בדיוק בשבילכם
אריזות סרסטו ופורסטו

גם אתם קיבלתם אריזה של פורסטו אבל בכלל הזמנתם סרסטו?

בעלי כלבים רבים מנסים להוזיל את העלויות של הטיפולים והמוצרים לכלבים. אין מה לעשות, לגדל כלבים עלול להיות עסק יקר.

בתקופת האביב והקיץ, אז הפריחה מביאה עמה את הקרציות והפרעושים (כן, לכלבים יש פרעושים, לא פשפשים). לכן צריך לקנות מהר כדור, קולר, אמפולה או תרסיס אחר.

רבים אוהבים להשתמש בקולר מסוג סרסטו (Seresto), של חברת באייר (Bayer). הקולר הזה נועד להרחיק קרציות ופרעושים למשך כשמונה חודשים. אם אתם מחפשים אותו, ניתן לקנות בחנויות בעלי החיים כאן בארץ במחיר יקר (כ-240 ש"ח), או אצל הווטרינר.

למה קרציות מסוכנות? מעבר לגירודים הלא נעימים, קרציות עלולות להביא איתן את קדחת הקרציות, וזו כבר בעיה גדולה. כלב שלא יטופל בזמן עלול למות מזה.

אם אתם חושבים שמדובר במחלה נדירה – אתם טועים. היא נמצאת במגמת עלייה, ובשנים האחרונות הנתונים בארצות הברית מלמדים כי בארצות הברית לפני כשלוש שנים נדבק כלב אחד מתוך 35 כלבים.

סרסטו או פורסטו

אם אתם רוצים מנסים לחסוך קצת בהוצאות, בטח כבר עשיתם חיפוש בגוגל כדי למצוא מקומות שמוכרים את הקולר הזה במחירים זולים יותר – אבל חלק מבעלי הכלבים שקנו ברשת גילו שקיבלו קולר פורסטו (Foresto) במקום קולר סרסטו (Seresto).

מה זה אומר? רימו אותם? הם קיבלו קולר מזויף? לא! חברת באייר מייצרת גם קולר סרסטו וגם קולר פורסטו, והם שניהם אותו דבר בדיוק.

אז מה ההבדל? רק השם. בזמן שהקולר הנפוץ נמכר בעולם תחת השם Seresto, באירופה הוא נמכר תחת השם Foresto. הקולר סרסטו מיוצר במפעלי החברה בארצות הברית, בעוד שהקולר פורסטו מיוצר במפעלי החברה בגרמניה, ונועד לשוק האירופי.

הזמנתם סרסטו וקיבלתם בדואר פורסטו? מזל טוב – קיבלתם בדיוק את מה שהזמנתם, ואין לכם סיבה לדאוג.

אם אתם עדיין דואגים ומעדיפים למצוא מוכר אמין, תוכלו למצוא סרסטו באתר הזה במחיר של כ-130 ש"ח. רק שימו לב שמשקלי הכלבים ב-lbs ולא בק"ג.

רוצים לדעת עוד על קניה של מוצרים לכלבים ברשת? הצטרפו לקבוצת הפייסבוק "להיות הורים לכלבים" ותתחילו לחסוך!

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני