זהירות תרמית: הבריח גורים גוססים ומכר אותם ככלבים בריאים

משפחות רבות מחפשות לקנות כלב, והנוכלים חוגגים. תושב לוס אנג'לס הבריח כלבים חולים ממקסיקו, ומכר אותם. חלקם מתו זמן קצר לאחר הקניה
גור

צעיר בן 26 מלוס אנג'לס מואשם בעשרות סעיפים של התעללות בבעלי חיים משום שמכר גורים חולים למשפחות בדרום קליפורניה במשך יותר משנה. גוסטבו גונזלס הואשם ביום חמישי ב-28 סעיפים של התעללות בבעלי חיים, עבירה של פריצה וסעיף של גניבה.

גונזלס נעצר בביתו ביום חמישי. השוטרים החרימו מביתו מסמכים רבים, אך לא ברור אם הוחרמו כלבים שהיו בביתו של הנאשם.

על פי כתב האישום, גונזלס הבריח את הכלבים, שסבלו ממגוון רחב של מחלות ופציעות, ממקסיקו. לאחר מכן הוא פרסם אותם ברשת ככלבים בריאים. שוטר ממחלקת ההגנה על בעלי חיים הוסיף לכתב התביעה כי גונזלס פרסם מודעות עם תמונות "שנטען בהן כי הכלבים בריאים וחיוניים, ולאחר מכן מכר אותם לקורבנות תמימים".

גונזלס עשה שימוש ב-40 מספרי טלפון שונים ו-15 זהויות שונות בזמן שהיה בקשר עם הקונים הפוטנציאלים. הוא נאשם כי הצליח למכור 28 כלבים חולים ל-25 משפחות בין חודש פברואר 2018 לאפריל. עם זאת, התובעים מאמינים כי הוא מכר כלבים חולים ל-93 משפחות לפחות, ששילמו לו סך הכל יותר מ-68 אלף דולר.

משפחות רבות שרכשו מגונזלס גור מצאו עצמם מול הוצאות הולכות ותופחות אצל הוטרינר בניסיון לשמור על הגורים החדשים שלהם בחיים. לעתים, הניסיונות האלה לא הועילו, ויותר מחצי מהכלבים מתו זמן קצר לאחר שהקונים הביאו אותם הביתה.

במידה ויורשע במעשים המיוחסים לו, גונזלס עשוי למצוא עצמו מאחורי סורג ובריח למשך 36 שנה.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני