מרגש: בן 9 הצליח לממן אפודי מגן לעשרות כלבי משטרה

ילד בן תשע גייס יותר מ-80 אלף דולר כדי לרכוש אפוד מגן נגד קליעים לכלבי המשטרה המקומית. בריידי סנקובסקי רוצה להבטיח שאף כלב משטרתי לא מגיע למקומות מסוכנים בלי הגנה. הוא החליט לעשות זאת לאחר שצפה בתכניות משטרה בטלויזיה, ושם גילה כי הכלבים פועלים ללא אפוד מגן
בריידי וכלב משטרה

ילד בן תשע גייס יותר מ-80 אלף דולר כדי לרכוש אפוד מגן נגד קליעים לכלבי המשטרה המקומית. בריידי סנקובסקי רוצה להבטיח שאף כלב משטרתי לא מגיע למקומות מסוכנים בלי הגנה. הוא החליט לעשות זאת לאחר שצפה בתכניות משטרה בטלויזיה, ושם גילה כי הכלבים פועלים ללא אפוד מגן.

"ברגע שאמרתי לבריידי שהם לא מקבלים אפודי מגן באופן אוטומטי כמו השותפים בני האדם שלהם, הוא החליט שהוא רוצה לקנות אפודים לכלבים שאין להם", אמרה לאה טורנבין, אמו של הילד הדואג.

למרות הרצון הטוב, בריידי גילה מהר מאוד בעזרת אמא שלו כי אפוד כזה עשוי לעלות יותר מאלף דולר. למרות זאת, בריידי הנחוש סירב להרפות מהחלום שלו להגן על הכלבים, ופתח בעזרת אמא שלו קמפיין מימון המונים והחל במשימה לגייס את הכסף הדרוש.

על פי אתר האינטרנט בו הקמפיין פעל, בריידי החל למכור שוקולדים ואסף תרומות באירועים קהילתיים, עד שבסופו של דבר הוא הצליח לגייס מספיק כסף כדי לרכוש אפודי מגן לכלבים של שוטרי אוהיו – המדינה בה הוא חי. עם זאת, בריידי לא הפסיק בשלב הזה, וגייס 80 אלף דולר כדי להעניק לכלבים נוספים ברחבי המדינה אפוד מגן נגד קליעים.

"אני מקווה להעניק כמה אפודים שרק אוכל לשוטרים הראויים שנמצאים אי שם", כתב בריידי באתר קמפיין גיוס ההמונים.

האפודים מעוצבים במיוחד כדי להגן על הכלבים מפני ירי, תוך כדי שהם שומרים על חופש תנועה גדול ככל האפשר כדי לאפשר לכלבים לפעול בצורה טובה במשימות השוטפות. "כשאנחנו מוסרים אפוד אחד, אנחנו יודעים שיש ברחובות כלב משטרתי אחד פחות שיוצא לשטח לא מוגן", אמרה טורנבין.

על פי האתר, בריידי ואמו הצליחו לספק לא פחות מ-84 אפודי מגן לשוטרים על ארבע, ועוד 51 כלבים נמצאים ברשימת ההמתנה לאפודים שלהם.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני