בעקבות השלכת הכלבה לפח: סגן ראש עיריית קריית מוצקין קורא להדיח את הווטרינר דוד דדיה מתפקידו

ד"ר דוד דדיה (צילום מסך)

סערת הווטרינר של מצפה אביב, ד"ר דוד דדיה, שהותיר כלבה למות בפח אשפה כאשר היא כפותה ברגליה, ממשיכה לעורר גלים – ובצדק. היום (שני), ארבעה ימים לאחר שהכלבה נמצאה בפח האשפה, דורש סגן ראש עיריית קריית ביאליק, שני אוצ'קובסקי, דורש להשהות באופן מיידי את הווטרינר מתפקידו בשירות הווטרינרי, ולבצע בדיקה מקיפה בנושא.

"לאחר שהזדעזעתי מהכתבה שפורסמה, הוצאתי מכתב לראש העיר ובו אני מבקש להשהות באופן מידי את הוטרינר ד"ר דדיה דוד מהשירות הוטרינרי העירוני, ולבצע בדיקה מקיפה בנושא החמור, לכאורה, של השלכת כלבה גוססת לפח האשפה", כתב אוצ'קובסקי בעמוד הפייסבוק שלו, "אני מצפה כי אדם אשר אמון על טיפול בבעלי חיים בקריית ביאליק ובמחוז בכלל יגלה אמפטיה ורגישות יוצאת דופן בכל הקשור בסבלם של בעלי החיים, ידע לטפל בהם במסירות ויפעל בכל כוחו כדי להמעיט בסבלם."

הדרישה להפסקת פעילותו של ד"ר דדיה באה לאחר שביום חמישי האחרון נמצאה כלבה בוכה ונלחמת על חייה בתוך פח אשפה ביישוב מצפה אביב. הכלבה נמצאה על ידי תושבת המקום שבאה להשליך אשפה. התושבים הזעיקו את הרשויות, ולוכד כלבים הצליח לחלץ את הכלבה מהפח.

בעלת הכלבה, תושבת קריית אתא, נמצאה לאחר סריקת השבב והיא נדהמה לשמוע על מצבה של הכלבה האהובה ג'סיקה. הכלבה הגיעה לידיו של ד"ר דדיה לאחר שבעליה החליטו להרדים אותה בשל גילה ומצבה הרפואי.

למעשה, הוטרינר אמור היה לשלוח את הכלבה לשריפה במתקן יעודי לאחר ההרדמה, אך בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות הוא מודה כי השליך את הכלבה לפח לאחר שחשב שהיא מתה.

תוכן עניינים

שתפו

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני