חשש לסלמונלה בחטיפי הכלבים: כך תוכלו להגן על עצמכם

האם החטיפים שאתם נותנים לכלבים שלכם עלולים לגרום לכם למחלות? מסתבר שכן, לפחות לפי רשויות הבריאות בארצות הברית. המרכז למניעת מחלות, ה-CDC, הודיע בשבוע שעבר כי מינהל התרופות והמזון, ה-FDA, חוקר התפרצות סלמונלה ב-13 מדינות בארצות הברית, והוא קשור לחטיפים שעשויים מאוזן חזיר
כלב עם עיני גור (צילום: Pixabay)

האם החטיפים שאתם נותנים לכלבים שלכם עלולים לגרום לכם למחלות? מסתבר שכן, לפחות לפי רשויות הבריאות בארצות הברית. המרכז למניעת מחלות, ה-CDC, הודיע בשבוע שעבר כי מינהל התרופות והמזון, ה-FDA, חוקר התפרצות סלמונלה ב-13 מדינות בארצות הברית, והוא קשור לחטיפים שעשויים מאוזן חזיר.

45 בני אדם ברחבי קליפורניה, אילינוי, אינדיאנה, איווה, קנזס, מסצ'וסטס, משיגן, מיזורי, ניו יורק, דקוטה הצפונית, פנסילבניה, ויסקונסין ודרום קרוליינה נדבקו בנגיף, ו-12 מהם אושפזו בבתי חולים.

אנשי המרכז למניעת מחלות שוחחו עם 38 מהנדבקים. 34 מתוכם אמרו שהם היו במגע עם כלב לפני שהפכו לחולים. 17 הודיעו כי הם היו במגע עם חטיף לכלבים שעשוי מאוזני חזיר, או שהיו במגע עם כלבים שנהנים מהחטיף.

מוצרים נבחרים בקניון של מגזין כלבים

גורמים רשמיים ממחלקת החקלאות ופיתוח הכפר במישיגן דגמו את החטיף כדי למצוא בו סלמונלה. הם מצאו בבדיקה ממצאים חשודים, אך עדיין לא הצליחו לפענח אם מדובר באותם חיידקים שגרמו להתפרצות הסלמונלה הנוכחית.

בעקבות זאת, ה-CDC ממליץ לבעלי כלבים לשטוף ידיים כאשר הם מתעסקים עם מזון או חטיפים לכלבים, ולאחסן אותם הרחק ממזון של בני אדם. בנוסף, לצערם של בעלי כלבים רבים, הרשויות ממליצות גם שלא לתת לכלבים ללקק בני אדם בפצעים פתוחים, בפנים ובעיקר בפה.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

איך נותנים ברבקטו

איך נותנים ברבקטו?

כאן תגלו בדיוק איך נותנים ברבקטו לכלב, בין אם מדובר בטבליית לעיסה ובין אם מדובר באמפולה

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני