"אין הרבה מקרים כאלה": להקת כלבים תקפה אדם והרגה אותו

להקת כלבים משוטטים תקפה אדם והרגה אותו בזמן שטייל ביער בפלורידה, ארצות הברית. כך הודיעה המשטרה המקומית. מלווין אולדס ג'וניור, בן 45, הותקף ביום חמישי האחרון בזמן שהשתמש בקיצור בדרך אל ביתו הסמוך בעיירה לייק פלאסיד. גופתו נמצאה באותו היום כשעליה יותר ממאה סימני נשיכה
כוחות המשטרה באזור \\ צילום: פייסבוק

להקת כלבים משוטטים תקפה אדם והרגה אותו בזמן שטייל ביער בפלורידה, ארצות הברית. כך הודיעה המשטרה המקומית. מלווין אולדס ג'וניור, בן 45, הותקף ביום חמישי האחרון בזמן שהשתמש בקיצור בדרך אל ביתו הסמוך בעיירה לייק פלאסיד. גופתו נמצאה באותו היום כשעליה יותר ממאה סימני נשיכה.

השירות הווטרינרי האזורי הציב באזור מלכודות כדי לנסות ולתפוס את הכלבים שהיו מעורבים במתקפה האכזרית. עד כה נתפסו שישה כלבים משוטטים, והלסת שלהם מתאימה לגודל סימני הנשיכה שנמצאו על גופתו של אולדס.

מציבים מלכודות לכלבים \\ צילום: משרד השריף
מציבים מלכודות לכלבים \ צילום: משרד השריף

"זה לא מספיק כדי לקבוע שמדובר בכלבים הנושכים", נמסר ממשרד השריף. הרשויות יבדקו את ה-DNA של הכלבים לאלה שנמצאו על הגופה. "יכול להיות שאנחנו מחזיקים בכלבים שאחראים לטרגדיה הנוראית הזאת, אבל בינתיים אנחנו לא יכולים לדעת את זה בוודאות", אמר השריף פול בלאקמן.

"אני רוצה לקרוא לתושבי האזור לשמור על עירנות ולשים לב לכל כלב אבוד, בייחוד לאלה שנראים אגרסיביים", הוסיף השריף, "אנחנו לא רוצים שאף אחד עוד ייפצע".

אולדס הותיר אחריו חמישה ילדים וגם נכדים. ארוסתו, ג'נל וורד, סיפרה לכלי התקשורת כי היא הבחינה בלהקת כלבים בשכונה שלהם. "הם נהמו כמה פעמים, אך מעולם לא רצו אלי", סיפרה, "הם מעולם לא התקרבו אלי או נראו כאילו הם עומדים לנשוך אותי. מעולם לא קיבלתי את התחושה הזאת".

מוצרים נבחרים מהקניון של מגזין כלבים

לדברי המשטרה, כאשר כלבים מתקבצים לחבורות, ההתנהגות שלהם אינה צפויה. עם זאת, במשטרה מדגישים כי מדובר במקרים נדירים. "אנחנו חוקרים מקרי נשיכה, אבל אין לנו הרבה מקרים כאלה של להקות כלבים שנשכו אדם".

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני