רבנים באלעד: אסור להחזיק כלב בבית, "כל מי שמגדל כלב הוא ארור"

רבנים בכירים בעיר אלעד, ובהם גם רב העיר, יצאו בקריאה ציבורית נגד בעלי הכלבים. כמה תושבים שמחים בעקבות הפרסום
קריאת רבנים נגד גידול כלבים באלעד \\ צילום: מתוך טוויטר

רבנים בכירים באלעד, ובהם גם הרב הראשי של העיר, חתמו על קריאה משותפת נגד מה שהם מכנים "תופעה חמורה" של נערים וילדים שמסתובבים עם כלבים. הרבנים מדגישים כי "כל מי שמגדל כלב הוא ארור, ואין לאף אחד היתר על פי ההלכה להחזיק כלב בביתו".

הקריאה של הרבנים פורסמה בין השאר ב"קוראים אלעד", שם נכתב כי "בשבועות האחרונים היתה התעוררות אצל הורים רבים שלא לתת לילדים להחזיק כלבים". עוד דווח כי "תושבים רבים שיש להם כלבים נענו כבר לפנייתם והחליטו להוציא את הכלבים מהבית ומהעיר".

"שמועה שמענו ועינינו ראו שבזמן האחרון התפשטה תופעה חמורה בעירנו אלעד, שמסתובבים נערים וילדים בראש חוצות עם כלבים", כתבו הרבנים והוסיפו כי דבר זה הוא "איסור חמור". הרבנים הביאו בקריאתם גם פסק הלכה של הרב אברהם יוסף, רב העיר חולון ובנו של הרב עובדיה יוסף, לפיו "אין שום היתר לגדל כלב מכל הסוגים, בשום דרך שהיא".

בינתיים, נראה כי כמה מתושבי העיר מברכים על הקריאה הציבורית של הרבנים. "הגיע הזמן לשנות את המצב הגרוע בעיר", כתב אחד מתושבי העיר בפייסבוק, "מגיפת הכלבים מתפשטת כמו אש בשדה קוצים".

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני