גיבורים: 2 כלבים הרחיקו נחש ארסי מחדר של פעוטה בת שנה

שני כלבים תקפו נחש שהתקרב לחדר בו ישנה הילדה. אחד מהם מת והשני התעוור, גם הנחש לא שרד

שני כלבים היו מוכנים להקריב את חייהם כדי למנוע מנחש קוברה ארסי להיכנס לחדרו של פעוטה בת שנה בזמן שישנה. הכלבים האמיצים נאבקו בנחש המסוכן סמוך לחדר השינה של הילדה, מחוץ לבית המשפחה בעיר קידאפוואן שבפיליפינים.

האירוע תועד במצלמות אבטחה במעגל סגור. בסרטוני האבטחה ניתן לראות כיצד מוקסי, דשהאונד בן שנתיים מסתער במהירות אל עבר הנחש שהתקרב אל הבית. הכלבה השניה, מיילי, בת 4, הצטרפה לחברה ותפסה את הנחש בפיה.

בניסיון נואש להיחלץ מהמצב אליו נקלע, הנחש ניסה לברוח אל תוך הבית, אך הכלבים הרחיקו אותו מהמקום. הכלבים הנחושים נשכו את הנחש בזנבו וגררו אותו הרחק מהבית, אל הכביש הסמוך.

בתוך כמה דקות של מאבק, הנחש הפסיק לזוז ומת מפצעיו. כמה רגעים אחר כך, מיילי מתה מפצעיה בעקבות הכשות מרובות של הנחש. מדובר באחד הנחשים הארסיים ביותר בעולם. מוקסי שרד את המתקפה, אך התעוור בעקבות ארס שהשפריץ הנחש.

תיעוד רגע הגבורה של הכלבים

אב המשפחה, ג'יים סלים, אמר כי הוא ואשתו פאווי היו בעבודה בזמן התקרית המסוכנת. בתם ישנה באותו זמן בבית עם בייביסיטר שהייתה במקום כדי להשגיח עליה.

הוא אמר כי הוא בהלם לאחר שצפה בתיעוד האירוע במצלמות האבטחה, והוסיף כי אשתו "גאה מאוד בכלבים". הוא הוסיף כי הוא "לא יכול להודות לכלבים מספיק על כך שהגנו על בתם".

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני